تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکن روتردام: پیشنهاد وسوسه‌کننده تیم ایرانی را رد کردم

خبرگزاری فارس: لارس ولدویک بازیکن اهل آفریقای جنوبی که در اسپارتا روتردام توپ می‌زند ادعا کرد که یک باشگاه ایرانی با مدیر برنامه‌هایش برای حضورش در لیگ فوتبال ایران وارد مذاکره شده است.

مهاجم 27 ساله افزود: من پیشنهاد پر سود و 500 هزار یورویی تیم ایرانی را رد کردم چرا که من ندای قلبم را دنبال می‌کنم و دوست دارم در فوتبال حرفه‌ای پیشرفت کنم و به آرزوهای بزرگ‌تری چشم دوخته‌ام.این پیشنهاد پر سود بود اما من احساسم را دنبال می‌کنم و واقعا از حضور در اسپارتا لذت می‌برم.

بازیکن روتردام: پیشنهاد وسوسه‌کننده تیم ایرانی را رد کردم

براساس خبر سایت "ad.nl" ولدیک 196 سانتیمتری تا پایان فصل 2020 با روتردام قرارداد دارد و در حال حاضر با پیشنهادی برای تمدید قرارداد مواجه است.

در این خبر هیچی نامی از تیم ایرانی که این پیشنهاد را برای جذب این بازیکن داده است،‌به میان نیامده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکن روتردام: پیشنهاد وسوسه‌کننده تیم ایرانی را رد کردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..