تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمونه عکس‌های اولیه گلکسی نوت 10 پلاس

با فاصله‌ی کوتاهی از زمان رونمایی، اکنون زومیت با نمونه‌عکس‌های اولیه‌ی گلکسی نوت ۱۰ پلاس همراه شما است.

سامسونگ هفته‌ی گذشته با رونمایی گلکسی نوت ۱۰ به یک سال انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌های بی‌پایان در خصوص فبلت پرچم‌دار خود خاتمه داد. حال این گوشی موردانتظار در اختیار زومیت قرار دارد تا با بررسی عمیق آن، شما را از عملکرد، کارایی و تجربه‌ی استفاده از پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها آگاه کند. در شرایطی که هم‌اینک در حال بررسی گلکسی نوت ۱۰ پلاس هستیم، تصمیم گرفتیم تا نمونه‌عکس‌های اولیه‌ی خود را با فبلت سامسونگ با شما به‌اشتراک بگذاریم. در ادامه با زومیت همراه باشید.

دوربین پشتی گلکسی نوت ۱۰ در حالت کلی با نمونه‌ی به‌کاررفته در گلکسی اس ۱۰ تفاوتی ندارد؛ در حقیقت مهندسان کره‌ای تنها به ارتقاء دیافراگم لنز دوربین تله‌فوتو از f/2.4 به f/2.1 برای ثبت عکس‌هایی روشن‌تر بسنده کرده‌اند. سامسونگ برای پررنگ‌کردن مرز بین نسخه‌ی پایه و نسخه‌ی پلاس فبلت خود، ماژول سه‌بعدی ToF را نیز برای تشخیص بهتر عمق به گلکسی نوت ۱۰ پلاس اضافه کرده‌اند، استفاده از این حسگر به‌لحاظ نظری می‌تواند در پیاده‌سازی طبیعی‌تر جلوه‌ی بوکه در عکس‌های پرتره کمک کند و زمینه‌ساز اضافه‌شدن قابلیت‌هایی همچون Air Doodle به گلکسی نوت ۱۰ پلاس باشد که در بررسی گوشی به آن می‌پردازیم.

دوربین سه‌گانه‌ی نوت ۱۰ از ترکیب دوربین اصلی و تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی شکل گرفته است. دوربین اصلی در پسِ لنزی با دیافراگم دوگانه‌ی F/1.5 و F/2.4 در کنار لرزش‌گیر اپتیکال تصویر قرار دارد، دوربین تله‌فوتو لنزی با دیافراگم F/2.1 و لرزش‌گیر اپتیکال را مقابل خود می‌بیند و در نهایت دوربین اولتراواید از لنزی با زاویه‌ی دید عریض ۱۲۳ درجه و دیافراگم F/2.2 استفاده می‌کند. 

نمونه‌عکس‌های اولیه‌ی گلکسی نوت ۱۰ پلاس نمونه عکس‌های گلکسی نوت 10 پلاس نمونه عکس‌های گلکسی نوت 10 پلاس نمونه عکس‌های گلکسی نوت 10 پلاس نمونه عکس‌های گلکسی نوت 10 پلاس نمونه عکس‌های گلکسی نوت 10 پلاس نمونه عکس‌های گلکسی نوت 10 پلاس نمونه عکس‌های گلکسی نوت 10 پلاس نمونه عکس‌های گلکسی نوت 10 پلاس نمونه عکس‌های گلکسی نوت 10 پلاس نمونه عکس‌های گلکسی نوت 10 پلاس نمونه عکس‌های گلکسی نوت 10 پلاس نمونه عکس‌های گلکسی نوت 10 پلاس

گلکسی نوت ۱۰ پلاس برای ثبت‌ عکس‌های سلفی به دوربین ۱۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و لنز f/2.2 اتکا دارد. این دوربین برای ثبت عکس‌های پرتره با جلوه‌ی بوکه از الگوریتم‌ نرم‌افزاری کمک می‌گیرد که نتیجه‌ی آن را در دو عکس زیر مشاهده می‌کنید:

سلفی گلکسی نوت 10 پلاس با افکت بوکه

سلفی با جلوه‌ی بوکه

سلفی گلکسی نوت 10 پلاس بدون افکت بوکه

سلفی بدون جلوه‌ی بوکه

*برای دیدن عکس‌ها در ابعاد بزرگ، روی آن‌ها کلیک کنید.

نرم‌افزار دوربین گلکسی نوت ۱۰ حالت عکاسی Night را نیز در بطن خود دارد که مانند آنچه از گوشی‌های هواوی یا وان‌پلاس سراغ داریم، از طریق تجمیع چند فریم با نوردهی‌های متفاوت، وضوح و جزئیات عکس‌ها در محیط‌های تاریک را بهبود می‌دهد.

عکس محیط تاریک با حالت Night گلکسی نوت 10 پلاس

Night

عکس محیط تاریک با حالت Photo گلکسی نوت 10 پلاس

Photo

*برای دیدن عکس‌ها در ابعاد بزرگ، روی آن‌ها کلیک کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمونه عکس‌های اولیه گلکسی نوت 10 پلاس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..