تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنعانی‌زادگان تکذیب کرد: در لیست مازاد نیستم

باشگاه خبرنگاران جوان: مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران حضورش در لیست مازاد را تکذیب کرد.

ساعتی پیش خبری منتشر شد که محمدحسین کنعانی زادگان در لیست مازاد کالدرون است و به همین دلیل سرمربی آرژانتینی به مدیران باشگاه گفته تا مدافع دیگری را به خدمت بگیرند. برای پیگیری این موضوع با کنعانی زادگان گفتگو کردیم و او مایل نبود مصاحبه ای انجام دهد اما بیان کرد، حضور در لیست مازاد کذب است.

کنعانی زادگان که سابقه بازی در ماشین سازی، ملوان و استقلال را دارد، با عقد قراردادی که حواشی زیادی هم داشت به پرسپولیس پیوست تا در تیم سرخپوش پایتخت بازی کند.

گفته می شود اگر جدایی کنعانی قطعی شود، محمدحسین مرادمند به پرسپولیس می پیوندد. درحال حاضر سرخپوشان در خط دفاعی بازیکنانی مانند سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، محسن ربیع خواه و ... در اختیار دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنعانی‌زادگان تکذیب کرد: در لیست مازاد نیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..