تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشی بزرگ که بدون حضور سلبریتی ها در اجرا درخشید

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایش موزیکال «اشک‌ها و لبخند‌ها»، به تازگی اجرای خود را در تالار وحدت آغاز کرده است. این نمایش موزیکال به کارگردانی هادی قضاوت و رهبری ارکستر محمدرضا صفی توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.

نمایشی بزرگ که بدون حضور سلبریتی ها در اجرا موفق شد
نمایش موزیکال «اشک‌ها و لبخند‌ها» حدود ۲ ساعت و نیم اجرا دارد که در این مدت هیچ مخاطبی سالن نمایش را ترک نمی کند، در این نمایش دیالوگ‌ های کمی برای بازیگران نوشته شده است که برای کاری به این بزرگی جالب توجه نیست، زیرا بیشتر آن را آوازهای دسته جمعی و ارکستر هدایت می‌کند و  البته این موضوع برای مخاطبان عام بسیار مورد توجه قرار می گیرد و می توان گفت سبب رضایت و همراهی بیشتر تماشاگر می شود.

نمايش موزیکال «اشک ها و لبخندها» رده سنی خاصی را برای تماشای نمایش درنظر نگرفته است به همین سبب کودکان و نوجوانان هم برای تماشای این نمایش به سالن می آیند. یکی از نقاط قوت این نمایش که کمتر در نمایش های کودک و نوجوان دیده می شود، تفکیک نکردن این دو رده سنی یعنی کودک و نوجوان بوده است که البته این نمایش والدین کودکان و نوجوانان را به خوبی تا انتهای داستان در صندلی های خود نگه می دارد , اما تنها چیزی که ممکن است کودکان را بیشتر از سایر مخاطبان ناراحت کند , زمان زیاد نمایش است . در هر صورت کارگردان با هدایت درست بازیگران و موسیقی، این نمایش را برای همه گروه های سنی تدارک دیده است که این اتفاق در نمایش های چند سال اخیر بسیار انگشت شمار بوده است.

نمایشی بزرگ که بدون حضور سلبریتی ها در اجرا موفق شد
نمايش «اشک ها و لبخندها» درخشش و توانایی بازیگران خود را به نمایش می کشد و حتی کوچکترین بازیگر نیز به درستی بازی خود را اجرا می کند. در سال های اخیر شاهد اجرای نمایش های موزیکال متعددی بودیم که البته حضور سلبریتی ها سبب ازدحام مخاطبان می‌شد، در حالی که این نمایش موزیکال توانست با بازیگران تئاتری این نمایش را به اجرای موفق برساند و نشان دهد که بدون حضور سلبریتی ها و چهره های سینمایی هم می توان نمایشی بزرگ را به جامعه هنری عرضه کرد.

در سال های اخیر اسپانسرهای بسیاری در کارهای نمایشی ورود کردند که این خود سبب رضایت و البته نارضایتی برخی هنرمندان شد. نمايش «اشک ها و لبخندها» نیز از این جریان مستثنی نبوده و اسپانسر، کار تبلیغات خود را در خارج از سالن نمایش انجام می دهد. برخی از افراد وجود اسپانسر برای کارهای نمایشی را مناسب نمی دانند ولی برخی از هنرمندان در اوضاع نامناسب اقتصادی وجود اسپانسری که تنها به فکر هزینه و برگشت سرمایه خود باشد را خطری برای کارهای نمایشی نمی دانند.

موضوع نمايش «اشک ها و لبخندها» برگرفته از فیلم موزیکال آوای موسیقی به کارگردانی رابرت وایز و نویسندگی ارنست لمان و هاوارد لیندسی است که این فیلم در ایران با نام «اشک ها و لبخندها» شناخته شده است. نمايشی با سبک اروپایی و موسیقی کلاسيک به زمان اشغال اتریش توسط نازی‌های آلمان و حال و هوای اتریش در آن زمان اشاره دارد.

نمایشی بزرگ که بدون حضور سلبریتی ها در اجرا موفق شد
این نمایش پیش از این در سال ۱۳۹۲ به کارگردانی هادی قضات در تالار وحدت روی صحنه رفت؛ نمایش موزیکال «اشک‌ها و لبخندها» روایتگر داستان خانواده «فون تراپ» ساکن زالسبورگ است. او ۱۲ سال قبل همسرش را از دست داده است؛ آموزگاران متعددی برای تربیت فرزندانش به منزل او آمده اما همه به ستوه آمده اند و خانه را پس از مدت کوتاهی ترک کرده اند. اما راهبه ای از «دیر» می آید و توسط مادر مقدس  برای نگهداری کودکان انتخاب می شود؛ این راهبه آخرین معلم آنه است که موفق به سامان دادن وضعیت این خانواده می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشی بزرگ که بدون حضور سلبریتی ها در اجرا درخشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..