تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن میلاد حضرت امام هادی (ع) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می شود

جشن میلاد حضرت امام هادی (ع) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می شودبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،مراسم جشن میلاد با سعادت امام دهم شیعیان، حضرت امام علی النقی (ع) در شب میلاد آن امام همام، جمعه ۲۵ مردادماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سعیدیان و قرائت زیارت جامعه کبیره و مدیحه سرائی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام حاج حسن شالبافان در مصلای بزرگ ری برگزار خواهد شد.

همچنین در روز ولادت آن حضرت مصادف با شنبه ۲۶ مرداد ماه بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، علی اصغر نیلچی پور در مصلای بزرگ ری به مولودی خوانی خواهد پرداخت.

آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت امام علی النقی علیه السّلام مقدم همه زائران و عاشقان خاندان عصمت وطهارت علیهم السلام را به این مراسم گرامی می‌دارد.

انتهای پیام/

مراسم جشن میلاد حضرت امام هادی (ع) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن میلاد حضرت امام هادی (ع) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..