تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش دوباره فدراسیون برای پرداخت پول سرمربی

آنلاین: مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا پول مارک ویلموتس را به زودی پرداخت کند.

تلاش دوباره فدراسیون فوتبال برای پرداخت پول سرمربی

طی ماه های گذشته یکی از اصلی ترین دغدغه های فدراسیون فوتبال پرداخت پول مارک ویلموتس بلژیکی، سرمربی تیم ملی بوده. ویلموتس از روز اول که کارش را با تیم ملی ایران شروع کرده حتی پیش پرداخت اول خودش را هم دریافت نکرده و به همین دلیل فدراسیون در تلاش است پیش از به وجود آمدن هر مشکلی پول ویلموتس را پرداخت کند.

در حالیکه با توجه به بلوکه شدن پول های فدراسیون فوتبال این کار برای مهدی تاج خیلی سخت شده. تاج و سایر اعضای فدراسیون حتی از دولت هم برای دریافت بودجه کمک خواستند اما موفق به دریافت پولی نشدند. این روزها اما تلاش تاج و همکاران بیش از قبل شده تا مطالبات سرمربی بلژیکی را پرداخت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش دوباره فدراسیون برای پرداخت پول سرمربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..