تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش نئوپان‌های تقلبی و جریمه میلیاردی

علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار داشت: با شکایت یکی از شهروندان از یک شرکت فروشنده نئوپان بابت فروش نئوپان بی کیفیت، رسیدگی به موضوع در دستور کار شعبه نهم تعزیرات استان قرار گرفت.

او با اشاره به ارجاع این شکایت به کارشناس جهت بررسی دقیق نئوپان‌های خریداری شده ادامه داد: طبق نظر کارشناس، نئوپان‌های خریداری شده که ارزشی معادل ۲ میلیارد ریال داشت تقلبی بوده و شرکت مذکور از این بابت دچار تخلف شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از احضار مدیر عامل شرکت به تعزیرات خبر داد و افزود: با توجه به تحقیقات انجام شده و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به استرداد مبلغ دو میلیارد ریال به شاکی و جریمه ۳ میلیارد ریالی این شرکت صادر کرد.
 

۶۴۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش نئوپان‌های تقلبی و جریمه میلیاردی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..