تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فولکس واگن T-Roc روباز معرفی شد

فولکس واگن مدل روباز از کراس‌اور T-Roc را برای رونمایی کامل در نمایشگاه فرانکفورت، معرفی کرده است.

خانواده‌ی کراس‌اور فولکس واگن تی راک (T-Roc) اکنون با معرفی مدل روباز از این خودرو که برای نمایشگاه فرانکفورت آماده شده، گسترش یافته است. خودروی جدید فولکس واگن بر مبنای خودروی مفهومی T-Cross Breeze مدل سال ۲۰۱۶ ساخته‌ شده است.

فولکس واگن T-Roc کانورتیبل

تی راک روباز اکنون در رده‌ی خودروهایی همچون نیسان مورانو کراس‌کبریوله (CrossCabriolet) و رنج‌رور ایووک کانورتیبل قرار می‌گیرد. عریض بودن بدنه و کاهش ارتفاع، ظاهر اسپرت و جذابی به فولکس واگن T-Roc بخشیده است. فضای بار خودرو در قسمت عقب به ۲۸۳ لیتر می‌رسد و سقف خودرو به‌صورت برقی باز و‌ بسته می‌شود.

فولکس واگن T-Roc کانورتیبل

مقاله‌های مرتبط:

بنابر گفته‌ی شرکت سازنده، سقف خودرو در زمان ۹ ثانیه و هنگام حرکت خودرو تا حداکثر سرعت ۳۰ کیلومتربرساعت، باز‌ می‌شود. فولکس واگن T-Roc به دلیل استفاده از سیستم انتقال قدرت محور جلو، چندان توانایی بالایی مشابه خودروهای شاسی‌بلند ندارد. دو پیشرانه برای این خودرو درنظر گرفته‌شده است که شامل نمونه‌ی ۱ لیتری سه سیلندر با ۱۱۴ اسب‌بخار قدرت و  ۱.۵ لیتری چهار سیلندر با ۱۴۸ اسب‌بخار قدرت می‌شود.

فولکس واگن T-Roc کانورتیبل

جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی به‌صورت استاندارد برای خودرو تعریف‌ شده؛ اما امکان سفارش جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته‌ی دوکلاچه نیز موجود است. افزون بر‌ این، خریداران دو انتخاب بسته‌ی ظاهری را پیش‌رو دارند. بسته‌ی Style تجهیزاتی همچون رینگ‌های ۱۷ اینچی، سیستم روشنایی استاندارد کابین و پوشش چرم صندلی‌های را شامل می‌شود. در حالی که بسته‌ی R-Line، تجهیزاتی همچون چراغ‌های مه‌شکن و صندلی‌های اسپرت چرمی را ارائه می‌دهد.

فولکس واگن T-Roc کانورتیبل فولکس واگن T-Roc کانورتیبل فولکس واگن T-Roc کانورتیبل فولکس واگن T-Roc کانورتیبل

علاوه ‌براین، رینگ‌های ۱۷ اینچی به‌همراه تنظیم ویژه برای فرمان خودرو و قوای محرکه نیز برای بسته‌ی R-Line درنظر گرفته‌ شده است. فارغ از بسته‌های موجود، هر دو مدل با تجهیزات ایمنی همچون سیستم ترمز اضطراری خودکار (محدود به سرعت پایین) به‌همراه شناسایی عابرین پیاده و سیستم جلوگیری از انحراف مسیر عرضه می‌شوند.

فولکس واگن T-Roc کانورتیبل

رینگ‌ و لاستیک‌های ۱۹ اینچی درحالت استاندارد در زیر خودرو قرار می‌گیرند. برای آن دسته از خریدارانی که تجهیزات بیشتری را طلب می‌کنند، امکاناتی همچون سیستم صوتی بیتس (Beats)، پشت آمپر دیجیتالی ۱۱.۷ اینچی و جدیدترین نمایشگر ۸ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی هم موجود است. عرضه‌ی این خودرو تا پاییز سال ۲۰۲۰ انجام نمی‌پذیرد و مشخص نیست که فولکس واگن می‌تواند با خودروی جدید T-Roc روباز، در بازار موفقیتی کسب کند یا خیر. احتمالاً فولکس واگن T-Roc روباز همچون مدل معمولی در آمریکا عرضه نخواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فولکس واگن T-Roc روباز معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..