تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تداوم فرآیند انتخاب رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد

زمان انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزادبه گزارش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  روابط عمومی دانشگاه آزاد ، مهلت انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۹۸ روز شنبه دوم شهریور پایان می‌یابد و  نتایج انتخاب رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد  هفته سوم شهریور اعلام خواهد شد.

داوطلبان لازم است با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته و محل متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام کنند.

داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروه‌های هنر و زبان خارجی شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده اند، می‌توانند در صورت تمایل رشته/ محل‌های این گروه را در میان انتخاب‌های یک‌صدگانه خود منظور کنند.

داوطلبانی که رشته / محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته‌های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد نمی‌­یابند، توجه داشته باشند که بیش از ۹۵ درصد رشته / محل‌های دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون هستند .

بیشتر بخوانید:  آغاز انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزادداوطلبان لازم است ابتدا از وجود رشته / محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به پرداخت وجه انتخاب رشته دوره مربوطه کنند.


تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۹۸ که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد  به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.


انتهای پیام/

 نتایج انتخاب رشته‌های با آزمون، هفته سوم شهریور اعلام خواهد شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تداوم فرآیند انتخاب رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..