تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داستان بازی Cyberpunk 2077 مناسب بزرگسالان خواهد بود

داستان بازی Cyberpunk 2077 مناسب بزرگسالان خواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Cyperpunk یکی از عناوینی بود که در مراسم E3 امسال معرفی شد با نمایش تریلری بسیار جذاب، توانست نظر بسیاری از گیمرها را جلب خود کند. از طرفی هم با اعلام شدن حضور کیانو رینوز بازیگر مشهور نقش جان ویک، تعداد طرفداران این بازی تا حد بسیار چشم‌گیری افزایش یافت. به تازگی یکی از مدیران شرکت سی دی پراجکت رد در مصاحبه خود با یکی از شبکه‌های رادیویی ، از داستان بازی Cyberpunk 2077 حرف زد.

این مدیر در مصاحبه خود اعلام کرد: هدف شرکت ما ساخت عنوانی بود که دارای داستانی مناسب افراد بزرگسال باشد و در آن به مواردی بپردازیم که افراد بزرگسال هر روزه آن‌ها را لمس می‌کنند. وی در صحبت‌های خود به این موضوع تاکید کرد که شرکت سی دی پراجکت رد هرگز با این دید که این عنوان نوعی اسباب بازی برای کودکان خواهد، آن را طراحی نکرده است و مخاطب این عنوان افراد بزرگسال خواهند بود. در این بازی سعی شده است موضوعات به صورت بسیار ساده بیان شود و گیمر برای درک هدف هر ماموریت، احتیاجی به تامل نخواهد داشت و به صورت هدف هر ماموریت را درک خواهد کرد.

داستان بازی Cyberpunk 2077 مناسب بزرگسالان خواهد بود

همچنین مدیر شرکت سی دی پراجکت رد گفت: هر گیمر می‌تواند به شخصیت‌ها و اتفاقات بازی از منظرهای مختلف نگاه کند و در ذهن خود و پس از انجام هر ماموریت، یک شخصیت را خوب یا بد تصور کند. شخصیت اصلی داستان در تمام زمان گیم‌پلی در حال یافتن زندگی بهتر در شهر Night City است. او در انتها گفت که هدف شرکت ما ساخت عنوانی بود که با داستان جذاب خود بتواند گیمر را ساعت‌ها درگبر خود کند.

بیشتر بخوانید: نسخه جدید Need For Speed به زودی معرفی می‌شود

ظاهرا شرکت CD Projekt red برای طراحی داستان این عنوان زمان زیادی را صرف کرده است و انتظار دارد این عنوان یکی از عناوین موفق تاریخ بازی‌های ویدیویی باشد.

انتهای پیام/

بازی Cyberpunk بسیار درگیر کننده خواهد بود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داستان بازی Cyberpunk 2077 مناسب بزرگسالان خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..