تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردی که یخ زد تا معروف شود +فیلم

مردی که یخ زد تا معروف شود+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهروندان وین اتریش با عبور از ایستگاه راه‌آهن شاهد صحنه غیرعادی از مردی بودند که تلاش می‌کرد رکورد جهانی را بشکند.

ورزشکار اتریشی جوزف کبرل در یک جعبه‌ای که از یخ پر شده بود، ایستاد تا رکورد قبلی را که توسط جین سونگائو از چین گرفته شده بود بزند.

ورزشکار چینی در سال ۲۰۱۴ توانست برای مدت ۱ ساعت و ۵۳ دقیقه و ۱۰ ثانیه در یک محوطه پر از یخ دوام بیاورد و حال این رکورد در ۲ ساعت و ۸ دقیقه و ۴۷ ثانیه توسط جوزف شکسته شد.

در طول این واقعه عجیب، پزشکان دمای بدن وی را کنترل می‌کردند تا مطمئن شوند در طول این رکورد زنی آسیبی به وی وارد نشود.

انتهای پیام/

رکورد جهانی مرد اتریشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردی که یخ زد تا معروف شود +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..