تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دنیزلی، استراماچونی، نکونام و ۵ سرمربی دیگر در آستانه محرومیت از لیگ برتر نوزدهم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از پنج شنبه ۳۱ مرداد با برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

در چنین شرایطی همچنان تکلیف بسیاری از تیم‌های بدهکار لیگ مشخص نشده است و ۱۱ تیم لیگ برتری در صورتی که تا تاریخ شروع لیگ به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مراجعه نکرده و با ارائه مصالحه نامه نتوانند برای ثبت قرارداد‌های خود از این کمیته برگه تسویه حساب بگیرند، حق ثبت قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی جدید خود را نخواهند داشت.

تاکنون تنها ۵ تیم پرسپولیس، شاهین شهرداری بوشهر، گل گهر سیرجان، سپاهان و ذوب آهن اصفهان مجوز ثبت قرارداد‌های جدیدشان را دریافت کرده اند و ۱۱ تیم سایپا، پیکان، استقلال تهران، تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز، صنعت نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان، پارس جنوبی جم، نساجی مازندران، شهر خودرو مشهد و فولاد خوزستان برای استفاده از بازیکنان و مربیان جدید خود از هفته اول لیگ نوزدهم، تنها ۹ روز زمان دارند تا وضعیت بدهی‌های شان را در کمیته تعیین وضعیت مشخص و آن را پرداخت کنند.

با این تفاسیر بی شک به دلیل تسویه نشدن بدهی ها، مربیانی مانند آندره آ استراماچونی (استقلال) مصطفی دنیزلی (تراکتورسازی) رسول خطیبی (ماشین سازی) دراگان اسکوچیچ (صنعت نفت) مهدی تارتار (نفت مسجد سلیمان) فراز کمالوند (پارس جنوبی) رضا مهاجری (نساجی) و جواد نکونام (فولاد) که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به تیم‌های جدیدی ملحق شدند، نمی‌توانند تا رفع این مشکل باشگاه‌ها روی نیمکت بنشینند و کارت بازی برای آن‌ها صادر نمی‌شود.

جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: در دوره جدید کمیته تعیین وضعیت، صدور کارت بازی برای بازیکن و مربی منوط به تسویه بدهی‌ها است و تلاش می‌کنیم با کمک خود باشگاه ها، یک بار برای همیشه وضعیت مالی آن‌ها شفاف شود. سال‌ها است این بدهی‌ها مانند ارثی نامطلوب از فصلی به فصل دیگر منتقل شده و تپه بدهی باشگاه‌ها به کوه تبدیل شده است. بازهم تاکید می‌کنم صدور کارت بازی حتی برای اعضای کادرفنی نیازمند تسویه حساب تیم‌ها است.

بیشتر بخوانید:

فتاحی: دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی ۳۱ مرداد برگزار می‌شود

صالحی امیری: لیگ برتر به زودی آغاز می‌شود/ وضعیت سهراب مرادی تا ۱۰ روز دیگر مشخص خواهد شد

بهاروند: برخی از تیم‌های لیگ برتری در هفته اول و دوم حق میزبانی ندارند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از حواشی فوتبال ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دنیزلی، استراماچونی، نکونام و ۵ سرمربی دیگر در آستانه محرومیت از لیگ برتر نوزدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..