تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برزو ارجمند به نمایش «رگ» پیوست

برزو ارجمند به نمایش «رگ» پیوستبه گزارش حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برزو ارجمند به عنوان آخرین عضو گروه بازیگران نمایش «رگ» کار جدید ایوب آقاخانی معرفی شد.

«رگ» که جدیدترین تولید موسسه «پوشه هنر پارس» است به واقعه‌ای بسیار کم نظیر در شهریور ۱۳۲۰ می‌پردازد که قرار است همزمان با هفتاد و هفتمین سالگرد این واقعه در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود.

برزو ارجمند بازیگر برجسته تئاتر، تلویزیون و سینما که یک بار با نمایش «شیپور» در سال ۹۳ با ایوب آقاخانی همکاری کرده بود، اینک در «رگ» به نویسندگی و کارگردانیِ او روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان آمده است:

«رگ که بجنبد داستان عوض می‌شود؛ همیشه همین است و همین بوده. رگ که بجنبد حتی سه سرباز بی نام هم می‌توانند تاریخ بسازند؛ رگ که بجنبد عشق آغاز می‌شود، وطن معشوق می‌شود و ماشه چکانده می‌شود و... پرچم افراشته می‌ماند …»

 پیش از این ”وحید آقاپور، عرفان ابراهیمی، الهه شه پرست، محسن بهرامی، بهناز بستان دوست و هلن بهرامی“ به عنوان بازیگران «رگ» معرفی شده بودند.

«رگ» به نویسندگی ایوب آقاخانی، فرهاد امینی و ویدا دانشمند و کارگردانی ایوب آقاخانی از چهارم شهریور در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برزو ارجمند به نمایش «رگ» پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..