تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هاشمی: غیبت مهرام اتفاقی ناخوشایند برای لیگ بسکتبال است

هاشمی: غیبت مهرام اتفاقی ناخوشایند برای لیگ است/ چند سال پیش گفتم راهی که لیگ ما می‌رود اشتباستبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی هاشمی سرمربی اسبق تیم‌های ملی بسکتبال  مهرام و شیمیدر درباره وضعیت این روزهایش گفت: متاسفانه برای فصل جدید با تیمی به توافق نرسیدم ، هنگامی که مهرام از لیگ  بیرون می‌رود هیچ پیشنهادی نیست، بالاخره این بخشی از زندگی است.  

او در پاسخ به این سوال که خبری از فعالیت‌های مهرام در لیگ بسکتبال دارد یا خیر بیان داشت: مهرام در بخش پایه سال‌ها است به خوبی فعال است، آن‌ها همچنین چندی پیش مسابقات ۳ به ۳ خوبی با همراهی صمد  برگزار کردند، این مسابقات در سطح  استاندارد بین المللی بود، همه دیدند چه کار‌های بزرگی می‌توان انجام شود.  

هاشمی افزود: باشگاه مهرام در سال‌های مختلف حضور قابل توجهی در رده پایه داشته است و بازیکنان خوبی را آماده کرده است. اطلاعی ندارم که آیا این تیم امسال هم در لیگ جضور دارد یا خیر؟ اما این را می‌دانم که غیبت مهرام در لیگ یک اتفاق ناخوشتیند برای لیگ ماست.  

سرمربی اسبق تیم بسکتبال مهرام در پاسخ به سوالی مبنی بر این که وضعیت لیگ را چطور پیش بینی می‌کند گفت: ما از ۷ - ۸ سال پیش گفتیم راهمان اشتباه است، لیگمان ضعیف می‌شود و هویت بسکتبال به لیگش است، همچنین لیگ آیینه‌ی تمام قد این رشته است، ولی متاسفانه راهی که رفتند خوب نبود و زمانی که کیفیت و کمیت لیگ را از دست دادیم دیدیم چه شد، حالا هم اگر فکر مناسبی نکنیم و حامی مالی و برنامه‌های مناسب نداشته باشیم، شرایط بهتر نمی‌شود. متاسفانه به خاطر بی توجهی‌ها خیلی از نوجوانان و جوانان جذب رشته‌های دیگر شدند.  

او افزود:  ما باید خانواده‌ها را به این رشته جذب کنیم، باید به بسکتبال توجه شود، مطمئنا این توجه مثل یک زنجیر است که لیگ، تیم ملی و همه را در بر بگیرد.

مصطفی هاشمی در پایان بیان داشت: امیدوارم شرایط خوبی به وجود بیاید، حامیان خوبی بیایند، ما می‌توانیم با برنامه ریزی و دقت دیگر نقصان‌های موجود را  برطرف کنیم تا شرایط اصلاح شود امیدوارم بسکتبال ما هر روز بهتر شود و خلائی که در سال‌های قبل داشتیم جبران شود.

انتهای پیام/ 

اظهارات مصطفی هاشمی درباره شرایط بسکتبال 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هاشمی: غیبت مهرام اتفاقی ناخوشایند برای لیگ بسکتبال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..