تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست رامبد جوان درباره انتقادات مردم از سفر وی و همسرش به کانادا

پست رامبد جوان درباره انتقادات مردم به سفر وی و همسرش به کانادا به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رامبد جوان مجری و تهیه‌کننده برنامه خندوانه که چندی پیش سفر کانادای او به همراه همسرش نگار جواهریان حواشی بسیاری را به وجود آورد، حالا در صفحه اینستاگرام خود متنی در واکنش به  انتقادات و قضاوت‌های مردم منتشر کرد.

رامبد جوان نوشت:

ممنون که کنارمین.
دم همه‌ی ۹ میلیون نفرتون گرم چه اون‌ها که مهربونن.
چه اون‌ها که نامهربونن.
چه اون‌ها که مودبن، چه با من چه با بقیه.
چه اون‌ها که بی‌ادبن چه با من چه با بقیه.
چه اون‌هایی که مراقب قضاوتشون هستن.
چه اون‌هایی که ندونسته عین آب خوردن می‌برن و می‌دوزن و بی حساب و کتاب قضاوت می‌کنن.
چه اون‌ها که با حالن و حال بقیه رو هم خوب می‌کنن.
چه اون‌ها که افسردگی دارن و حال بقیه رو هم می‌گیرن؛ و چه اون‌ها که زندگی رو دوست دارن و براش یه کاری می‌کنن و چه اون‌ها که خودشونو ول کردن تو غصه و تلخی و ناامیدی و ...
خلاصه که بعد از این تقسیم‌بندی‌ها بهتون می‌گم که بی تقسیم بندی و یه جا همتون رو دوست دارم، چون اینجوری به خودم یاد دادم.
سلامت و قوی باشین.

پست رامبد جوان درباره انتقادات مردم به سفر وی و همسرش به کانادا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست رامبد جوان درباره انتقادات مردم از سفر وی و همسرش به کانادا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..