تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش اولین تریلر فیل&#16

پخش اولین تریلر فیلم جدید نولان پیش از Hobbs & Shawبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین تریلر فیلم بعدی کریستوفر نولان، کارگردان فیلم‌های شوالیه تاریک، پرستیژ، تلقین، در میان ستارگان، بی‌خوابی و دانکرک منتشر شد. تریلر این فیلم که Tenet نام دارد هم اکنون در سینما‌ها، قبل از فیلم اسپین آف سریع و خشن یعنی Hobbs & Shaw، پخش می‌شود.

پخش تریلر فیلم Tenet خارج از سینما

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از منابع مختلف، ببینندگان فیلم Hobbs & Shaw پیش از نمایش آن توانستند تریلر ۴۰ ثانیه فیلم جدید نولان را مشاهده کنند. ممکن است سینما تنها مکانی باشد که این تریلر پخش می‌شود. هنوز مشخص نیست که چه زمانی تریلر فیلم جدید نولان به صورت آنلاین منتشر می‌شود.

اطلاعات تریلر فیلم Tenet

یکی از افرادی که این تریلر را مشاهده کرده، اکنون اطلاعات کاملی از این تیزر در دست دارد. بر طبق گفته‌های او تریلر این فیلم با صحنه‌ای از جان دیوید واشنگتن شروع می‌شود و جمله "زمان یک شخصیت جدید فرا رسیده است" روی تصویر نوشته می‌شود. جمله دیگری پس از آن روی صفحه نشان داده می‌شود "زمان یک مدل جدید از ماموریت فرا رسیده است". به طور رسمی Tenet به عنوان یک فیلم "حماسی اکشن در دنیای جاسوسی بین المللی" توصیف شده است. بعضی می‌گویند احتمالا این فیلم چیزی مشابه "تلقین" است که به آن توانایی سفر در زمان اضافه شده است.

پخش اولین تریلر فیلم جدید نولان پیش از Hobbs & Shaw

فیلم Tenet در ۱۷ جولای سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود. در این اثر بازیگرانی مانند رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، کلمنس پوئسی، کنت براناگ و مایکل کین به ایفای نفش پرداخته اند. این اولین فیلم نولان پس از ساخت دانکرک در سال ۲۰۱۷ است. پیش از آن، نولان کارگردانی فیلم‌های بسیار معروف و پرفروشی را به عهده داشته و برای پنج جایزه اسکار نامزد شده است. وی یکی از موفق‌ترین هنرمندان جهان است و آثار او همیشه با استقبال فراوانی روبه‌رو می‌شود. یکی از بهترین آثار او در میان ستارگان است که مفهوم زمان و اندازه‌گیری آن را به چالش می‌کشد. البته نباید فیلم بسیار موفق تلقین را فراموش کرد زیرا این اثر نیز توانست افراد بسیاری را تحت تاثیر قرار دهد. برادر وی نیز که جاناتان نولان نام دارد به همراه همسر خود لیزا جوی سریال محبوب Westworld را برای شبکه HBO ساخته است.

انتهای پیام/

پخش اولین تریلر Tenet در سینما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش اولین تریلر فیل&#16»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..