تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان: گل زیبای حدادی فر ما را امیدوار به صعود کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد گفت: بازی سختی با تیم عربستانی در امارات داشتیم و وضعیت آب و هوایی در عملکرد بازیکنانم تاثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه هر دوتیم در بازی رفت نمایش خوبی داشتند ادامه داد: الاتحاد در امارات توانست از موقعیت هایش استفاده کند و برنده بازی باشد.

سرمربی ذوب آهن افزود: درست است که در بازی رفت شکست خوردیم اما تلاش می‌کنیم در بازی فردا بهتر ظاهر شویم و با جبران این شکست صعود کنیم.

منصوریان تصریح کرد: تا این مرحله از رقابت ها؛ با بازیکنان جوانی که داریم تلاش خود را کردیم و در این مرحله به تیم خوب و قدرتمند الاتحاد برخورد کردیم و تمام سعی مان را برای صعود می‌کنیم.

منصوریان افزود: تمام تمرینات ما در ایران برگزار شد که با دوحه و امارات تفاوت زیادی از نظر وضعیت آب و هوایی دارد. امیدوارم برای من و بازیکنانم در بازی فردا بهترین اتفاق رقم بخورد.

وی گفت: گل زیبای کاپیتان قاسم حدادی فر این شانس را برای ما ایجاد کرده تا در دیدار فردا امیداوار به صعود باشیم. 50 درصد شانس در بازی فردا برای ما وجود دارد و تلاش خود را برای صعود می‌کنیم.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان: گل زیبای حدادی فر ما را امیدوار به صعود کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..