تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لینک مستقیم پخش زنده دعای عرفه در حرم رضوی

پخش زنده دعای عرفه در حرم رضویبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، از دقایقی قبل مردم کشورمان در جای جای ایران اسلامی، دعای عرفه را زیر لب زمزمه می کنند؛ دعایی که از امام سوم شیعیان حسین (ع) منقول است. 

امروز روز نهم ذی الحجه معروف به روز عرفه، روز خودشناسی و خداشناسی است. بسیاری از مردم کشورمان خود را به میعادگاه عاشقان اهل بیت (ع) مشهدالرضا رسانده اند تا در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم، با پروردگارشان سخن بگویند و استجابت دعایشان را بخواهند.

پخش زنده مراسم قرائت دعای عرفه در حرم رضوی

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لینک مستقیم پخش زنده دعای عرفه در حرم رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..