تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بروزرسانی Apple Music اندروید با دو قابلیت جدید

بروزرسانی Apple Music اندروید با دو قابلیت جدیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نرم‌افزار Apple Music یک سرویس پخش آنلاین موسیقی است که می‌توان به وسیله آن به دنیایی از جدیدترین آهنگ‌های روز دسترسی پیدا کرد. این سرویس تنها برای اپل نیست و یک نسخه اندرویدی نیز دارد.

اپل نرم‌افزار Apple Music را با دو قابلیت جدید در سیستم‌عامل اندروید بروزرسانی کرد. این نرم‌افزار هم‌اکنون شامل حالت تاریک (Dark Mode) می‌‌شود که از یک پس زمینه مشکی برای همه صفحه‌ها استفاده می‌کند. این تم جدید یک تضاد کامل با گذشته رابط کاربری این نرم‌افزار است که مملو از صفحه‌های سفید رنگ بود. حالت تاریک را می‌توان به طور دائمی از قسمت تنظیمات، فعال یا با ویژگی محافظ باتری تلفن روشن کرد. این قابلیت علاوه بر حفظ سلامت چشم کاربر باعث کم شدن مصرف باتری گوشی نیز می‌شود.

این بروزرسانی قابلیت دیگری نیز به این نرم‌افزار اضافه می‌کند. این قابلیت جدید برای نشان دادن متن آهنگ همزمان با پخش آن است که به صورت خودکار این کار را انجام می‌دهد. صفحه متن آهنگ اکنون به طور کامل بازسازی شده و دارای متن بزرگی است که کل صفحه را پوشش می‌دهد. بعضی از افراد علاقه دارند متن کامل آهنگ را به خصوص اگر به زبان دیگر باشد، ببینند و با این روش همه آن را متوجه شوند. این قابلیت به این دسته از افراد کمک می‌کند تا به خواسته خود برسند.

بروزرسانی Apple Music اندروید با دو قابلیت جدید

بیشتر بخوانید: طراحی نرم‌افزار تولید موسیقی مجهز به هوش مصنوعی توسط سونی

اگر این قابلیت‌های جدید به نظر شما آشنا می‌آیند، باید بگوییم که حق دارید زیرا هر دوی آن‌ها در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل، در بخشی از معرفی ویژگی‌های iOS 13 رونمایی شدند. این مراسم در ژوئن گذشته برگزار شد. هر دو ویژگی‌ که روی صحنه معرفی شدند قرار است در ماه‌های آینده به سیستم‌عامل بروزرسانی شده iOS 13 اضافه شوند. به هر حال این قابلیت‌ها زودتر به دستگاه‌های اندرویدی، حداقل در بعضی از آن‌ها، اضافه شده است. تاکنون چندین نفر از وجود این تغییرات در نرم‌افزار Apple Music اندروید خبر داده‌اند. البته هنوز این تغییرات برای همه گوشی‌ها اعمال نشده است.

انتهای پیام/

اپل دو قابلیت جدید به نرم‌افزار Apple Music اضافه می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بروزرسانی Apple Music اندروید با دو قابلیت جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..