تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار عکس‌های جاسوسی از خودروی قدرتمند مرسدس بنز

انتشار عکس‌های جاسوسی از خودرو قدرتمند مرسدس بنزبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  شرکت مرسدس بنز قصد دارد خودروی جدید خود را با موتور V8 توربوشارژ ۴.۰ لیتری و قدرتی برابر با ۷۰۰ اسب‌بخار در آینده‌ای نزدیک معرفی کند. به تازگی انتشار عکس‌های جاسوسی از این خودرو سبب بیشتر شدن حواشی و شایعات پیرامون این خودرو شده است.

بیشتر بخوانید: پیشرفته‌ترین سیستم پارک خودکار خودرو در اتومبیل‌های مرسدس بنز +فیلم

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت مرسدس بنز، مهندسان آلمانی برای عملکرد هرچه بهتر این خودرو در حال آزمایش دریچه‌های هوای جدید روی این اتومبیل هستند. درچه‌های هوای جدید مجهز به سیستمی پیشرفته برای جابه جایی آب گرم و سرد در قسمت‌های مختلف موتور برای افزایش کارایی و توان کل مجموعه خودرو است. با توجه به قدرت موتور مورد انتظار برای این خودرو نیاز به سیستم جدید خنک کننده موتور ضروری به نظر می‌رسد.

ارتقاء سیستم تهویه موتور در اتومبیل جدید مرسدس بنز

اگرچه مرسدس بنز پیش از این نیز سابقه تولید و طراحی خودرو‌های پرقدرتی در قالب سری GT این شرکت داشته است، ولی به نظر می‌رسد قدرت موتور در خودروی جدید این شرکت تا حد زیادی ارتقاء یافته و به عدد باورنکردنی ۷۰۰ اسب‌بخار رسیده است. به جرات می‌توان گفت در صورت عرضه اتومبیل جدید مرسدس بنز با چنین توانی نوعی تحول در خودروی سری GT رخ می‌دهد.

انتشار عکس‌های جاسوسی از خودرو قدرتمند مرسدس بنز

انتشار عکس‌های جاسوسی از خودرو قدرتمند مرسدس بنز

مرسدس بنز با طراحی چنین خودرویی به دنبال رقابت با خودرو‌های پرقدرتی، چون پورشه 911 GT2 RS و مک‌لارن McLaren 720S است. البته هنوز نمی‌تواند در مورد جزئیات این خودرو و چگونگی ظاهر و مشخصات موتور آن با قطعیت سخن گفت و باید منتظر ماند و دید مرسدس بنز اتومبیل جدید خود را در چه زمانی به مشتریان عرضه می‌کند.

انتشار عکس‌های جاسوسی از خودرو قدرتمند مرسدس بنز

انتشار عکس‌های جاسوسی از خودرو قدرتمند مرسدس بنز

عکس‌های جاسوسی گرفته شده از این خودرو تغییر در جلوپنجره و اگزوز‌ها را به وضوح نشان می‌دهد. کارشناسان خودرو تخمین زده‌‎‌اند اتومبیل جدید مرسدس بنز قیمتی برابر ۲۰۰۶۴۵ دلار خواهد داشت.

انتهای پیام/

مرسدس بنز در حال آزمایش خودرویی جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار عکس‌های جاسوسی از خودروی قدرتمند مرسدس بنز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..