تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادگاه رای نهایی درباره پرونده جنجالی فوتبالیست‌های غرق شده را داد/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حالا بیش از یک سال از مرگ دو کودک فوتبالیست ایرانی در گرجستان می‌گذرد. محمدحسین ورمرزیار و امیرمحمد کاربخش دو فوتبالیستی بودند که در رودخانه‌ غرق شدند و فوت کردند. 

بعد از گذشت یک‌سال با مادر یکی از بچه‌ها صحبت کردیم تا شرایط پرونده را جویا شویم. 

مادر محمدحسین ورمرزیار درباره اینکه پرونده در چه مرحله‌ای است، گفت: «ما اخیرا به بیت رهبری نامه دادیم تا پرونده را سریع‌تر پیگیری کنیم. بیت رهبری هم خیلی به ما لطف داشت و حتی از آن‌جا تماس گرفتند و از شرایط دقیق را از پرونده پرسیدند. از دادگاه هم تشکر می‌کنم که پرونده را رسیدگی کرد و رای صادر شده است.»

او درباره رای صادر شده، گفت: «50 درصد آقای محمدی مدیر مدرسه فوتبال، 20 درصد آقای عباس قانع مالک مدرسه فوتبال و 30 درصد هم مترجم همراه بچه‌ها مقصر شناخته شده است. آنها به رای صادر اعتراض کرده اند و در مرحله تجدید نظر است.» مادر ورمزیار با انتقاد از صدا و سیما هم گفت: «آقای قانع در تلویزیون یزد دیگر نمی تواند برنامه اجرا کند ولی تعجب می کنم ایشان در شبکه های سراسری همچنان برنامه اجرا می کند؟» 

255 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادگاه رای نهایی درباره پرونده جنجالی فوتبالیست‌های غرق شده را داد/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..