تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرر مالی سنگین استون مارتین در نیمه ابتدایی سال ۲۰۱۹

ضررمالی سنگین استون مارتین در نیمه ابتدایی سال 2019به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، استون مارتین یک شرکت خودروساز انگلیسی است که به دلیل تولید مدل‌های سوپراسپرت و ابرخود‌های جذاب و قدتمند، در حال حاضر یکی از برترین برند‌های صنعت خودروسازی محسوب می‌شود و به‌خصوص در انگلیس و اروپا، طرفداران بسیار زیادی دارد. این شرکت مطرح همواره مدل‌های خاص و محدودی را تولید می‌کند و با قیمت نجومی به مشتریان خود می‌فروشد، به همین جهت درآمد و سود استون مارتین در سال‌های جاری روند مثبتی داشته و با رشد چشمگیری همراه بود است. اما طبق گزارشات اخیر، این خودروساز انگلیسی در نیمه ابتدایی سال ۲۰۱۹، با کاهش درآمد و سوددهی و حتی ضرر مالی مواجه شده که خبری غیرقابل انتظار برای طرفداران استون مارتین است.

طبق اسناد مالی منتشر شده از شرکت استون مارتین، این برند در شش ماهه اول سال جاری و قبل از پرداخت مالیات، نزدیک به ۹۵.۵ میلیون دلار ضرر مالی داشته و این درحالی است که در زمان مشابه سال گذشته، تنها سود این شرکت بالغ بر ۲۵ میلیون دلار اعلام شده بود. همچنین در ماه‌های اخیر سهام این شرکت نیز ۱۲ درصد سقوط داشته و این روند نزولی به هیچ وجه برای آینده استون مارتین مفید نیست.

ضررمالی سنگین استون مارتین در نیمه ابتدایی سال 2019

مدیران این شرکت دلیل ضرر مالی، کاهش درآمد و سود و سقوط سهام این شرکت را پایین آمدن تولید در بخش خودرو‌های لوکس، کاهش استقبال مردم از محصولات این شرکت در انگلیس و اروپا و اضافه شدن هزینه‌های ساخت کارخانه‌های جدید در کشور ولز دانستند.

ضررمالی سنگین استون مارتین در نیمه ابتدایی سال 2019

اندی پالمر مدیر اجرایی استون مارتین در همین مورد اعلام کرد: "این دوره بسیار سختی برای ما بود و ما واکنش بازار را نیز دریافت کردیم، اما اقدامات صحیحی برای اجرای برنامه‌های بلند مدت خود در آینده انجام می‌دهیم. "

به اضافه ضرر مالی ۹۵.۵ میلیونی استون مارتین قبل از پرداخت مالیات، این شرکت با کاهش ۴۹۳ میلیون دلار در فروش خودرو‌های بالارده نیز مواجه است و مدل‌های محبوب این شرکت مانند خودرو هشت سیلندر استون مارتین وینتیج نیز مانند گذشته طرفدار ندارند.

ضررمالی سنگین استون مارتین در نیمه ابتدایی سال 2019

ضررمالی سنگین استون مارتین در نیمه ابتدایی سال 2019

شرکت استون مارتین با توجه به فروش بالا خودرو‌های شاسی‌بلند همچون لامبورگینی، بنتلی و رولزرویس، برنامه دارد تا به بازار خودرو‌های شاسی‌بلند نیز وارد شود. از این رو، اولین مدل شاسی‌بلند استون مارتین با نام DBX تا چندی دیگر رونمایی خواهد شد. با توجه به استقبال گسترده از اولین مدل‌های شاسی‌بلند شرکت‌های ذکر شده، پیش‌بینی می‌شود استون مارتین نیز در فروش شاسی‌بلند خود موفق باشد و این مدل بتواند تا حدودی به رشد استون مارتین کمک کند.

بیشتر بخوانید:طرح مفهومی ابرخودروی آفرود لامبورگینی منتشر شد +تصاویر

انتهای پیام/

ضررمالی سنگین شرکت  استون مارتین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرر مالی سنگین استون مارتین در نیمه ابتدایی سال ۲۰۱۹»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..