تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرهنگ دینی و مقاومت در نوشت افزار ایرانی منعکس شده است

حجت الاسلام محمدحسن رستمیان دبیر جبهه فرهنگی استان سمنان، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ارزیابی خود از نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی اظهار کرد: هفتمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی، بسیار خوب و جالب برگزار می‌شود. فرهنگ دینی، مقاومت و ارزش های اخلاقی در محصولات نوشت افزار ایرانی به خوبی منعکس شده است.

دبیر جبهه فرهنگی استان سمنان، درباره وضعیت حمایت از نوشت افزار ایرانی در کشور تصریح کرد: باید برای بسترسازی جریان استفاده از نوشت افزار ایرانی تلاش کنیم. باید در استان ها فروشندگان لوازم التحریر را با توانایی های نوشت افزار ایرانی برای جلب مشتری آشنا کنیم. البته این کار  سال های قبل هم انجام شده است و الان نمایشگاه فصل شیدایی در استان سمنان با همین رویکرد در حال برگزاری است. قرار بر این است که غرفه ای در این نمایشگاه به  عرضه نوشت افزار ایرانی اسلامی اختصاص یابد  و محصولات نوشت‌افزار در آن نشان داده شود.

مدیر حوزه های علمیه استان سمنان درباره استقبال مردم از نوشت افزار ایرانی خاطرنشان کرد: از نوشت افزار ایرانی اسلامی به خوبی استقبال می شود. البته قیمت نوشت افزار  افزایش یافته است  و باید با قیمتی ارزان تر و مناسب تر در دسترس مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/ 

ارزیابی یک مسئول از نوشت افزار ایرانی اسلامی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرهنگ دینی و مقاومت در نوشت افزار ایرانی منعکس شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..