تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مرحله اول مسابقه پای نجوای نیلوفران + پوستر

سید غلامرضا امیری رییس ستاد کنگره شهدای استان گیلان از برگزاری مرحله اول مسابقه پای نجوای نیلوفران خبر داد.

سید غلامرضا امیری ، رییس ستاد کنگره شهدای استان گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رشت با بیان اینکه مرحله اول مسابقه پای نجوای نیلوفران برگزار می شود اظهار کرد:  ستاد کنگره شهدای گیلان از همه علاقمندان به فعالیت در حوزه ایثار و شهادت دعوت می‌کند تا با ثبت و ضبط خاطرات والدین معظم شهدا به وسیله گوشی همراه در مسابقه بزرگ پای نجوای نیلوفران شرکت نمایند.

امیری هدف از برگزاری این مسابقه را قرابت بیشتر آحاد مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان با خانواده معظم شهدا برشمرد و تصریح کرد: ضمن اینکه تکریم و بازدید از خانواده‌های معزز شهدا در این طرح تعریف شده است، آرشیو کاملی از خاطرات مادران همه شهدا به دست خواهد آمد که بسیار ارزشمند خواهد بود و مرجع خلق آثار هنری پس از این قرار خواهد گرفت.

رییس ستاد کنگره با اشاره به اینکه مصاحبه‌ها باید به وسیله موبایل و با فرمت HD و با کیفیت صدای مطلوب و کادر افقی تهیه شود، اظهار داشت: زبان مصاحبه باید تا حد امکان فارسی و یا با گویش محلی باشد و سوالات مصاحبه پیرامون تولد، زندگی، نحوه شهادت و توصیه خانواده شهدا به مردم و مسئولین مطرح شود.

وی حداکثر زمان ارسال آثار را ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸ عنوان نمود و در خاتمه گفت: بعد از بررسی آثار توسط هیات داوران طی مراسمی با حضور فرماندهان و مسئولان استان به ۱۰ اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

برگزاری مرحله اول مسابقه پای نجوای نیلوفران

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مرحله اول مسابقه پای نجوای نیلوفران + پوستر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..