تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در اجرای طرح‌ها سرعت عمل را مد نظر داریم/۷۰ هزار میلیارد ریال برای شهر مشهد هزینه می‌شود

در اجرای طرح‌ها سرعت عمل را مد نظر داریم/۷۰ هزار میلیارد ریال برای شهر مشهد هزینه می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  محمد رضا کلایی شهردار مشهد در نشست مشترک شورای اداری و ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که با حضور معاون اول رئیس جمهور در مشهد برگزار شد گفت:  زمان بر شدن انجام برخی طرح‌ها آن‌ها را از اهداف خود دور می‌کند لذا در انجام طرح‌ها سرعت عمل را مد نظر داریم هر چند که با هزینه‌های بیشتری هم همراه می‌شود.

او تصریح کرد: شهرداری مشهد ۷۶ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال در امور مختلف ترافیکی و حاشیه شهر هزینه می‌کند.

شهردار مشهد گفت: به همین منظور ۳۰ هزار میلیارد ریال در بخش حمل و نقل عمومی و مترو، ۱۰ هزار میلیارد ریال برای حل معضلات ترافیکی هسته مرکزی شهر و سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای بهبود سیما و منظر عمومی حاشیه شهر هزینه می‌شود.

کلایی افزود: این هزینه مازاد بر مبالغی است که باید براساس بودجه هزینه کنیم.


او تصریح کرد: مدیران باید به اتخاذ تصمیمات جسورانه رو بیاورند و شهامت چنین تصمیم گیری‌هایی را داشته باشند.

انتهای پیام// ز.م

حضور شهردار مشهد در نشست مشترک شورای اداری و ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در اجرای طرح‌ها سرعت عمل را مد نظر داریم/۷۰ هزار میلیارد ریال برای شهر مشهد هزینه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..