تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح بازارچه اشتغال بانوان طرقبه شاندیز

افتتاح بازارچه اشتغال بانوان طرقبه شاندیزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  سید حسن حسینی فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز در آیین افتتاح بازارچه اشتغال بانوان در شهرستان طرقبه شاندیز ضمن بازدید از غرفه‌های متنوع این بازارچه گفت: راه اندازی این قبیل افتتاح بازارچه اشتغال بانوان طرقبه شاندیز بازارچه‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار مبتنی بر گردشگری و توانمند سازی زنان و دختران به لحاظ اقتصادی، کمک شایانی به رونق تولید و تقویت اقتصاد مقاومتی می‌کند.


او تصریح کرد: حضور گروه‌های مردمی، سمن‌ها و خیران در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغال و توانمند سازی بانوان موجب خواهد شد شاهد ثمرات و برکات باشیم.

انتهای پیام// ز.م

بازارچه اشتغال بانوان در شهرستان طرقبه شاندیز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح بازارچه اشتغال بانوان طرقبه شاندیز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..