تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد نوزاد نارس، چه خطراتی دارد؟

اگر علاقه مند به این هستید که بدانید بین پسر و دختر نارس کدام یک خطرات بیش تری دارند و تولد کدام ممکن است آسیب بیش تری به آن ها بزنید بخوانید.

اگر علاقه مند به این هستید که بدانید بین پسر و دختر نارس کدام یک خطرات بیش تری دارند و تولد کدام ممکن است آسیب بیش تری به آن ها بزنید بخوانید.
اسکن مغناطیسی مغز نوزادان نارس متولد شده نشان می­دهد که خطر تولد نوزادان نارس پسر با اختلال رشدی در مقایسه با نوزادان نارس دختر بیشتر است.
نتایج این پژوهش در نشریه علمی-پژوهشی اسپرینگرنیچر منتشر شده.
نوزادان پسر نارس در مقایسه با نوزادان دختر حجم کوچک­تری از بخش خاکستری را دارند.
در عوض حجم بخش سفید در این نوزادان بیشتر است.
با همه این­ها مرور اسکن مغزی نوزادان نارس پسر که قبل از هفته سی وهفتم متولد می شود، نشان می­دهد که این گروه در مقایسه با دختران با اختلال رشد مواجه ­اند.
این محققان می­گویند بخش خاکستری مغز مسئولیت کنترل حواس، حافظه، گفتار، احساسات وحرکت عضلات را برعهده دارد.
مسئولیت بخش سفید برقراری ارتباط میان بخش­های خاکستری مغز است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد نوزاد نارس، چه خطراتی دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..