تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Jelly Shift 1.8.1 – بازی آرکید سرگرم کننده و اعتیادآور “تغییر شکل ژله ای” اندروید + مود

دانلود امروز 24+

آخرین آپدیت پنج شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

1

نسخه 1.8.1

دوست داشتن 7

Jelly Shift v1.8.1 + Mod – بازی بسیار جالب و تفننی تغییر شکل ژله ای برای دستگاه های اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (الماس نامحدود + آنلاک بودن آیتم ها + حذف تبلیغات)
تست شده با اجرای آفلاین

Jelly Shift – تغییر شکل ژله ای نام یک بازی بسیار سرگرم کننده و زیبا در سبک تفننی (Casual) برای سیستم عامل اندروید است که با نگرشی جدید و سبکی منحصر به فرد عرضه شده است. Jelly Shift تمام ویژگی های مناسب یک بازی خوش ساخت را دارد. البته جای تعجبی هم وجود ندارد وقتی بدانیم سازنده این بازی استودیوی خلاق و بسیار دوست داشتنی SayGames سازنده این بازی است! SayGames تبهر خاصی در ساخت بازی های خلاقانه و مشابه دارد و بازی های این شرکت بازی سازی همگی ویژگی های مخصوص و کم نظیری دارند. از برترین بازی های تولید شده توسط این شرکت می توان بازی های خلاقانه و فانتزی جالبی همچون Twist Hit ، Snow Drift ، House Paint ، Clean Road و یا Train Taxi نام برد. بازی زیبای Jelly Shift را می توان به نوعی یک بازی پازلی جورچین در قالب یک بازی تفننی و امتیازی دانست. در این بازی باید یک شیء ژله ای که در ابتدا به شکل یک مستطیل است را از میان موانعی که در مسیر تعبیه شده است طوری عبور دهید که این جسم برخوردی با موانع نداشته باشد. با توضیحی ساده تر می توان گفت که شما کنترل جسمی را بر عهده می گیرید که قابلیت تغییر شکل از حالت عمودی به افقی را دارا می باشد. اما به جز این دو حالت، می توانید جسم مورد نظر را به صورت یک مربع نیز در بیاورید و درواقع هرچقدر که آن را به سمت عمودی شدن یا افقی شدن بکشانید، فرم و شکل آن جسم نیز تغییر می کند. برای این کار فقط باید انگشت خودتان را روی صفحه گذاشته و با توجه به موانع پیش رو، با کشیدن انگشت به سمت پایین شکل جسم ژله ای مورد نظر را به صورت افقی در بیاورید و بالعکس، وقتی انشگت خود را به سمت بالا بکشید، این ژله شروع به نزدیک شدن به حالت عمودی می کند. موانع نیز دروازه هایی هستند که برای عبور از آن ها باید جسم ژله ای را کمی کوچک تر از اندازه همان دروازه ها در بیاورید تا بدون کوچک ترین برخوردی با آن ها بتوانید ژله را از بین موانع عبور دهید.

Jelly Shift

از دیگر چالش های بازی می توان به وجود پرتگاه ها اشاره کرد. در Jelly Shift پرتگاه هایی وجود دارند که روی آن ها دو پل باریک وجود دارند. بدیهی ست که نمی توانید با فرم عمودی مانند از روی آن ها رد شوید و بنابراین باید به شکل یک تنه درخت خوابیده، جسم ژله ای را به حالت افقی تبدیل کنید. ماهیت کلی این بازی به همین صورت است اما چالش های متعددی در آن وجود دارد. برای مثال، در طول هر مرحله یک آیتم ویژه مثل میوه ها و یا دیگر خوراکی ها وجود دارند که جلوتر از شما در حال حرکت هستند. تنها راه رسیدن به آن ها این است که چندین و چند مانع را بدون برخورد و به صورت Perfect رد کنید تا قدرت ویژه برای افزایش سرعت و تخریب موانع دیگر را به دست بیاورید. در Jelly Shift همچنین می توانید آیتم های مختلفی برای شخصی سازی و تغییر شکل جسم ژله ای و رنگ آن را خریداری و آنلاک کنید. از برترین ویژگی های این بازی می توان به گرافیک بسیار عالی و فانتزی آن، در کنار گیم پلی سریع، روان و داینامیک اشاره کنیم. نمای بازی در بهترین حالت ممکن طراحی شده است به طوری که شما دید مناسبی از مسیر داشته باشید. به جز این موارد، صداگذاری ها و افکت های صوتی بسیار جذابی برای Jelly Shift استفاده شده است. بازی تغییر شکل ژله ای با ثبت بیش از 10 میلیون دانلود و کسب امتیاز 4.4 از 5.0 به انتشار رسیده است که در ادامه می توانید آخرین آپدیت نسخه معمولی یا مود شده آن را به صورت تست شده از سرور فارسروید دانلود کرده و مدت ها خودتان را در این بازی سرگرم کنید. این بازی از آن دست بازی هایی است که بعد از اولین اجرا نمی توان به این راحتی ها از آن دست برداشت!

توجه: در نسخه مود، تمام شخصیت های بازی آنلاک هستند + تقریباً الماس نامحدود است + تبلیغات حذف شده است.

تغییرات نسخه ی v1.8.1 :

* اضافه شدن اسکین ها (شخصیت های) جدید
* بهبود صداگذاری های بازی و اضافه کردن افکت های جدید
* برطرف سازی باگ ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Jelly Shift 1.8.1 – بازی آرکید سرگرم کننده و اعتیادآور “تغییر شکل ژله ای” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..