تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Shadowgun Legends 0.9.3 – بازی اکشن خارق العاده “اسطوره سایه ها” اندروید + مود + دیتا

دانلود امروز 41+

آخرین آپدیت پنج شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

0

نسخه 0.9.3

دوست داشتن 259

Shadowgun Legends v0.9.3 Full – بازی اکشن خارق العاده شادو گان لجندز اندروید همراه دیتا + تریلر
یک بازی اکشن و تفنگی با گرافیک خیره کننده کنسولی از استودیوی ماد فینگر
بازی اینترنتی و آنلاین است
پیشنهاد ویژه

Shadowgun Legends بازی جدید، فوق العاده زیبا و خارق العاده با گرافیک کنسولی خیره کننده در سبک بازیهای اکشن، تفنگی و تیراندازی برای اندروید است که آپدیت آن ساعت ها پیش به صورت رایگان توسط استودیوی بازیسازی MADFINGER Games [خالق بازیهای معروف DEAD TRIGGER 1 & 2] در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم بر این شد تا برای اولین بار در ایران آن را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Shadowgun Legends شما به عنوان شخصیت اصلی بازی با در دست گرفتن سلاح های قدرتمند به نبرد با مهاجمین می روید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین می برید! مهاجمان، موجوداتی عظیم الجثه با قدرت های زیاد اند که با شلیک های پشت سر هم از پای در می ایند! گرافیک خیره کننده بازی Shadowgun Legends در اولین اجرا نظرتان را جلب می کند و پس از ان صداگذاری مهیج نیز بر ذوق شما می افزاید و وقتی وارد محیط بازی میشوید، محو جزئیات زیاد و ساخت فوق العاده اش می شوید و با خود می گویید که نسبت به حجم اش عجب بازی توپی است! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و تفنگی اندروید هستید به هیچ وجه Shadowgun Legends را از دست ندهید!

Shadowgun Legends Android

آپدیت جدید بازی Shadowgun Legends چند ساعتی است که به صورت رسمی و جهانی عرضه شده و ما مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران آن را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! از ویژگی های بازی Shadowgun Legends می توان به گرافیک خیره کننده نسل بعدی، امکان سفارشی سازی شخصیت اصلی، در دسترس بودن ده ها سلاح منحصر به فرد، امکان شرکت در نبردهای مهیج چند نفره و به طور کلی گیم پلی اعتیاداورش اشاره کرد! شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی Shadowgun Legends را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت فارسروید دریافت کنید و برای روزها به گوشی میخکوب شوید!

توجه :

یک : بازی Shadowgun Legends اینترنتی و آنلاین است
دو : برای بازی به داشتن وی پی ان سالم نیاز است ؛ شاید کمی در loading بماند اما بالاخره وارد میشود .
سه : در نسخه مود، دشمنان در حالت PVP به شما اتک نمیزنند!

تغییرات نسخه ی V0.9.3 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.madfingergames.legends را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.

ویژگی های مودها مود 1 1. Enemies in PVE Will not Attack مود 2 1. God Mode [Ghost Mode] 2. Unlimited Ammo 3. No Overheat

ویژگی های نسخه مود :

— در حالت داستان، دشمنان به شما حمله نمیکنند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Shadowgun Legends 0.9.3 – بازی اکشن خارق العاده “اسطوره سایه ها” اندروید + مود + دیتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..