تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی بمب یک عاشقانه با لینک مستقیم و کم حجم

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

فرمت:MKV

کیفیت: WEB-DL

مدت زمان: 96 دقیقه

محصول کشور: ایران

سال ساخت: 1396

کارگردان: پیمان معادی

بازیگران فیلم بمب یک عاشقانه: لیلا حاتمی، پیمان معادی، سیامک انصاری، حبیب رضایی، سیامک صفری، صبا گرگین پور، معصومه قاسمی‌پور، رامین پورایمان، بهادر مالکی‌، شهروز آقایی‌پور، ارشیا عبداللهی، نیوشا جهانی، باران معادی، محمود کلاری، سیامک ادیب، نوید نوری، نوید ذبیحی، شایان دیلمقانی، صدرا علی‌محمدی و فرزاد رمضانی

خلاصه داستان فیلم بمب یک عاشقانه: در میانه سال‌های جنگ و در اوج بمباران‌های تهران، روزگار با بیم و ترس می‌گذرد. اما عشق و دل‌دادگی و زندگی و امید، هراس ملموس مرگ را به فراموشی می‌سپارد؛ رفتگان در کلمات زندگان تکرار می‌شوند. مرگ، سؤال مطلق است و عشق، ابهام مکرر. بمب؛ یک عاشقانه با کورسوی امیدبخش زندگی کار دارد نه با سیاهی مطلق مرگ. روایت انسان‌هایی است که هیچ‌گاه فرصت عاشق شدن و به دلخواه خود زندگی کردن را نداشته‌ و تنها برای لقمه نانی به سختی کار کرده‌اند…

لینک های دانلود فیلم بمب یک عاشقانه

رمز فایل: KGQEJTLBUAMRZVCN

نقد و بررسی فیلم بمب یک عاشقانه

یاسمن خلیلی فرد

بمب فيلمى خوش ساخت و تلخ و شيرين است كه در دهه ٦٠ مى گذرد و به نظر من براى مايى كه در آن دهه زندگى نكرده ايم به شكلى باورپذير اوضاع آن روزها را ترسيم مى كند. فيلم عارى از گافهاى رايج اين دسته از فيلمها است و بازى بازيگران يكدست و روان.

مهرزاد دانش

بمب یک عاشقانه نشان می‌دهد می‌توان در فیلمی مجموعه ای از دوست‌داشتنی‌ترین آدم‌های سینمای ایران (از لیلا حاتمی و محمود کلاری گرفته تا بهرام دهقانی و خود پیمان معادی) را تماشا کرد، اما خود فیلم را دوست نداشت. فیلم عملا درنیامده است. فضاها واجد نوعی تصنع است و روایت، به رغم جذابیت ایده کلی، نمی‌تواند از این فضای تصنعی راهی به سمت جلو بیابد و افق را گسترش دهد. این که در طبقه فوقانی ساختمانی، عشقی رو به گسست برود و در طبقات زیرین، عشقی جدید به بار نشیند، پتانسیل خوبی برای درام‌پردازی دارد، اما فیلم در حد همین ایده و چند ایده فرعی دیگر (مثل نوستالژی‌های تلخ و شیرین نسل ما از دوران تحصیل) باقی مانده است و در توسل به شاخه‌های فرعی بی‌ربط (مثل دختری که به زبان انگلیسی از طلاق والدینش می‌گوید یا آن دزد اثاث منزل) اوضاع نابه‌سامان تر می‌شود.

اخبار و حواشی فیلم بمب یک عاشقانه

فجر حضور دارد. «بمب، یک عاشقانه» دومین فیلم پیمان معادی بعد از «برف روی کاج‌ها» در مقام کارگردانی است و فضای متفاوتی نسبت به ساخته قبلی او دارد. داستان این فیلم با حال و هوای موشک ‌باران تهران در سال ١٣٦٦ روایت می‌شود. پیمان معادی ازجمله بازیگران سینمای ایران است که در سینمای آمریکا نیز فعالیت چشمگیری دارد. او درکارنامه هنری خود بازی در فیلم های «درباره الی»، «جدایی نادر از سیمین»، «کمپ ایکس ری»، «13 ساعت: سربازان مخفی بنغازی»، «The Night Of» و همچنین فیلمنامه نویسی فیلم های «کما» و «کافه ستاره» را دارد. «برف روی کاج‌ها» اولین فیلم پیمان معادی در مقام کارگردان بود که در سی‌امین جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و لوح تقدیر بهترین بازیگر زن بخش نگاه نو( مهناز افشار ) را به دست آورد.

بمب یک عاشقانه برای اولین بار از روز ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۶(سوم فوریه ۲۰۱۸) در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. همچنین از اواسط پاییز ۱۳۹۷ به صورت گسترده در سینماهای ایران اکران شد. بمب یک عاشقانه در بخش جوایز سینمایی جشنواره آسیا پاسیفیک نیز حضور دارد. بمب یک عاشقانه در نخستین حضور بین‌المللی خود، در جشنواره بین‌المللی فیلم بسفر در ترکیه، از روز پنجشنبه ۱۰ آبان ماه ۲۰۱۸(۰۱ نوامبر ۲۰۱۸)، به نمایش در می‌آید. کانادا با جشنواره فیلم سینه ایران تورنتو، از روز یکشنبه ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۷(۱۸ نوامبر ۲۰۱۸)، میزبان فیلم بمب یک عاشقانه خواهد بود.

فیلم ایرانی بمب یک عاشقانه (Bomb, A Love Story) فیلم جنگی و رمانتیک به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی پیمان معادی است که برای اولین بار بهمن ماه ۱۳۹۶ در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. همچنین از اواسط پاییز ۱۳۹۷ به صورت گسترده در سینماهای ایران اکران شد. این فیلم در بخش جوایز سینمایی جشنواره آسیا پاسیفیک نیز حضور داشت و در نخستین حضور بین‌المللی خود، در جشنواره بین‌المللی فیلم بسفر در ترکیه، از آبان ماه ۲۰۱۸، به نمایش در می‌آمد. فیلم داستان زن و مرد جوانی است که در زمان بمباران‌های تهران در بحبوحه جنگ به دلیل مشکلی با یکدیگر مشاجره دارند، آن‌ها فکر می‌کنند چیزی برای از دست دادن ندارند و هنگام اعلام وضعیت قرمز به پناهگاه نمی‌روند اما…

جوایز و افتخارات فیلم بمب یک عاشقانه

. برنده سیمرغ بلورین بهترین طراحی لباس (جشنواره فجر)
. برنده جایزه ویژه هیئت داوران (جشنواره فجر)
. برنده سیمرغ بلورین بهترین عکس (جشنواره فجر)
. برنده جایزه بهترین طرح فیلمنامه (جشنواره آسیا پاسیفیک)
. برنده جایزه بهترین کارگردانی (جشنواره فیلم بسفر)
. نامزد سیمرغ بلورین بهترین فیلم (جشنواره فجر)
. نامزد سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه (جشنواره فجر)
. نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (جشنواره فجر)
. نامزد سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری (جشنواره فجر)
. نامزد سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن (جشنواره فجر)
. نامزد سیمرغ بلورین بهترین صدابردار (جشنواره فجر)
. نامزد سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه (جشنواره فجر)
. نامزد سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی (جشنواره فجر)
. نامزد سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه بصری (جشنواره فجر)
. نامزد پنج جایزه از جشنواره حافظ
. نامزد پنج جایزه از جشن دنیای تصویر
. نامزد هفت جایزه از جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی
و…

عکس ها و تصاویر فیلم بمب یک عاشقانه

فیلم بمب یک عاشقانه

عکس‌های فیلم بمب یک عاشقانه

تصاویر فیلم بمب یک عاشقانه

ADs




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم بمب یک عاشقانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..