تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه نوشیدنی موهیتو گریپ فروت به ۲ روش و خواص آن

آنچه در این مطلب خواهید خواند

موهیتو گریپ فروت جزء آن دسته از ترکیب نوشیدنی های خنک و مقوی است. گریپ فروت یکی از میوه های پاییزی بسیار خوشمزه می باشد که سرشار از انواع ویتامین است. مواد اصلی تشکیل دهنده این نوشیدنی گوارا آب گریپ فروت، آب لیموترش، سودا، شکر، شربت ساده، برگ نعنا، زنجبیل، عسل، هویج، یخ، آبلیمو، لیمو قاچ شده و گریپ فروت قاچ شده است.

طرز تهیه نوشیدنی موهیتو گریپ فروت به 2 روش و خواص آن

موهیتو یک نوشیدنی بسیار خوش طعمی می باشد که در سرتاسر دنیا بسیار طرفدار دارد و ترکیب اصلی آن از لیمو و نعنا است. لیمو محصول بومی آسیا و نعنا محصول کشورهای اروپا و آمریکای شمالی است. در این مطلب از مجموعه آموزشی بهترین نوشیدنی های مجلسی می خواهیم آموزش طرز تهیه نوشیدنی موهیتو گریپ فروت را به 2 روش و خواص آن به شما عزیزان آموزش بدهیم. امیدوارم از طعم دلنشین این موهیتو نهایت لذت را ببرید. با ما همراه باشید…

نوشیدنی موهیتو گریپ فروت + تزیینات

مواد لازم جهت تهیه نوشیدنی موهیتو گریپ فروت (روش اول) مواد لازم مقدار مورد نیاز آب گریپ فروت تازه یک قاشق غذاخوری آب لیموترش یک قاشق غذاخوری شربت ساده شش قاشق غذاخوری سودا یک لیوان شکر یک قاشق غذاخوری برگ نعنا بیست عدد لیموترش قاچ شده برای تزیین دو عدد گریپ فروت قاچ شده یک عدد

مراحل دستور تهیه نوشیدنی موهیتو گریپ فروت (روش اول) مرحله اول تمام مواد مورد نیاز را آماده و روی میزکار قرار دهید. مرحله دوم شربت ساده را آماده می کنیم، به این صورت که به مقدار مساوی آب و شکر را در قابلمه بریزید. سپس خوب مواد را با هم مخلوط کنید تا شربت قوام بیاید و در یخچال قرار دهید تا خنک شود. مرحله سوم در پارچ بلور نعنا، آب گریپ فروت و آب لیموترش را بریزید. سپس با ته قاشق غذاخوری نعنا را داخل پارچ له کنید تا عصاره آن خارج شود. مرحله سوم لیوان های مخصوص موهیتو را آماده کنید. سپس داخل هر لیوان یک تکه یخ، سودا و یک قاشق غذاخوری شربت ساده را بریزید. مرحله آخر مخلوط آب گریپ فروت، آب لیموترش و نعنا را اضافه کنید. سپس آن را با لیمو ترش و گریپ فروت قاچ شده تزیین کنید. نوشیدنی موهیتو گریپ فروت را می توانید به همراه شیرینی دانمارکی سرو و میل کنید. نووووش جان

مراحل دستور تهیه نوشیدنی موهیتو گریپ فروت (روش اول)

مواد لازم جهت تهیه نوشیدنی موهیتو گریپ فروت و هویج (روش دوم) مواد لازم مقدار مورد نیاز گریپ فروت 2 عدد هویج 5 عدد زنجبیل 2.5 سانتی متر یخ به میزان لازم عسل به میزان لازم آبلیمو به میزان لازم

مراحل روش تهیه نوشیدنی موهیتو گریپ فروت و هویج (روش دوم) مرحله اول تمام مواد مورد نیاز را از یخچال بیرون بیاورید و روی میزکار قرار دهید. مرحله دوم هویج را بشویید و با آبمیوه گیری، آب آن را بگیرید، سپس از صافی آن را رد کنید. مرحله سوم یخ، آبلیمو، عسل و زنجبیل را داخل میکسر بریزید و خوب مواد را با هم مخلوط کنید. مرحله چهارم آب گریپ فروت را بگیرید. مرحله پنجم لبه های لیوان مخصوص موهیتو را به عسل آغشته کنید و در پودر نارگیل بغلطانید. مرحله ششم آب گریپ فروت، آب هویج و مواد میکس شده را داخل لیوان بریزید و با ژله هویج تزیین کنید. نوشیدنی موهیتو گریپ فروت و هویج را می توانید به همراه کیک هویج سرو و میل کنید.

مراحل روش تهیه نوشیدنی موهیتو گریپ فروت و هویج (روش دوم)

نکات طلایی درباره تهیه نوشیدنی موهیتو گریپ فروت برای اندازه گیری مواد از لیوان دسته دار فرانسوی استفاده کنید. اگر برای افراد بیشتری می خواهید نوشیدنی موهیتو را آماده کنید، اندازه آن ها را به نسبت تعداد تغییر بدهید. گریپ فروت به سرعت تلخ می شود، پس در زمان پذیرایی و استفاده آن را تهیه و سرو کنید. اگر نوشیدنی شما ترش مزه بود، می توانید به میزان سلیقه خود شکر و عسل را زیاد کنید.

خواص دارویی و درمانی گریپ فروت گریپ فروت سرشار از ویتامین A ، ویتامین B1 ، ویتامین B2، و مواد معدنی از جمله آهن، کلسیم و فولات است. مصرف گریپ فروت از ابتلا به سرطان پروستات، سرطان معده، روده، ریه، پوست و بیماری های قلبی جلوگیری می کند. استفاده از گریپ فروت ادرار آور، تب بر و رفع چاقی می باشد که مصرف آن ناشتا فشارخون را پایین می آورد. گریپ فروت سبب از بین رفتن اسیدهای چرب کبد می شود و خون را تصفیه می کند. برای رفع چین و چروک، خشکی پوست و رفع آکنه از گریپ فروت استفاده کنید. افرادی که دچار بیماری دیابت و قند هستند به طور مداوم از گریپ فروت استفاده کنید. برای رفع شکسته شدن ناخن ها، آب گریپ فروت میل کنید و ناخن های خود را داخل آب آن قرار دهید. اشخاصی که زخهای عفونی دارند، حتما هر روز گریپ فروت مصرف کنند. گریپ فروت هضم بسیار آسانی دارد و ترشح شیره معده و کیسه صفرا را سرعت می بخشد.

خواص داروئی و درمانی گریپ فروت

فواید گریپ فروت در دوران بارداری و شیردهی استفاده از گریپ فروت در دوران بارداری فشارخون را کاهش می دهد و باعث زایمان زودرس می شود. گریپ فروت سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان می باشد که استفاده از آن برای مادر و جنین بسیار مفید است. خانم های باردار گریپ فروت را حتما با عسل یا شیره خرما میل کنید که دچار افت فشارخون نشوید. استفاده از گریپ فروت در زمان شیردهی در حد اعتدال مشکلی ایجاد نمی کند.

مضرات و عوارض جانبی مصرف گریپ فروت گریپ فروت را نباید به همراه دارویی فشارخون مصرف کنید، زیرا فشار خون شخص بشدت پایین می آید. اشخاصی که داروهای از جمله استاتین، سرترالین و بوسپیرون مصرف می کنند، اصلا آب گریپ فروت استفاده نکنند. استفاده همزمان آب گریپ فروت و قرص های ضد چربی خون مانند لواستاتین و آتروواستاتین تداخل ایجاد می کند و بسیار مضر است. مصرف گریپ فروت باعث پس زدن عضو پیوند می شود، پس احتیاط کنید.

مضرات و عوارض جانبی مصرف گریپ فروت

نکات تکمیلی در مورد نوشیدنی موهیتو گریپ فروت موهیتو گریپ فروت جزو نوشیدنیاسموتی می باشد. زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 10 دقیقه است. زمان انتظار و آماده کردن نوشیدنی موهیتو گریپ فروت 15 دقیقه می باشد. نوشیدنی موهیتو گریپ فروت را می توانید در وعده صبحانهعصرانه – سرو کنید. توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 4 نفر مناسب می باشد.

گردآوری: نماگرد

طرز تهیه نوشیدنی موهیتو گریپ فروت به ۲ روش و خواص آن

لطفا نظر خود در مورد این مطلب را با ستاره ها از یک تا 5 مشخص کنید!!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه نوشیدنی موهیتو گریپ فروت به ۲ روش و خواص آن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..