تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد جرثقیل ۵۰ تنی با خودروهای سواری در بلوار هاشمیه مشهد/ ۹ نفر کشته و زخمی شدند

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد خبر داد؛

برخورد شدید جرثقیل ۵۰ تنی با چندین دستگاه خودروی سواری در بلوار هاشمیه مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آتشپاد دوم امیر عزیزی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: ساعتی قبل در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در بلوار هاشمیه مشهد ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های امداد و نجات را از ایستگاه‌های ۲۳، ۲۶، ۵ و ۸ به بلوار هاشمیه اعزام کرد.

او  اضافه کرد: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه جرثقیل پس از انحراف از مسیر خود با تعدادی از خودرو‌ها برخورد کرده و  منجر به جان باختن ۴ نفر و مجروح شدن ۵ نفر دیگر شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: هم اکنون نیرو‌های آتش‌نشانی در حال امدادرسانی به مصدومان این سانحه رانندگی هستند.

انتهای پیام// ف.س

برخورد شدید جرثقیل ۵۰ تنی با چندین دستگاه خودروی سواری در بلوار هاشمیه مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد جرثقیل ۵۰ تنی با خودروهای سواری در بلوار هاشمیه مشهد/ ۹ نفر کشته و زخمی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..