تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض تعدادی از پرستاران خراسان رضوی به وضعیت حقوقی + عکس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، جمعی از پرستاران مشهدی و استان خراسان رضوی صبح امروز مقابل استانداری خراسان رضوی تجمع کردند.

انگیزه اصلی برای این تجمع، اجرایی نشدن قانون تعرفه‌گذاری پرستاری است و پرستاران نیز در این تجمع به این مسئله اعتراض دارند.

رحیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این خصوص گفت: در چند سال اخیر۳۲۰هزار متر مربع فضای جدید به دانشگاه علوم پزشکی اضافه کردیم، اما نیری انسانی اضافه نکردیم. اگر شیفت اجباری برای پرستاران مان نگذاریم بیمارستان نمی‌چرخد.

اعتراض تعدادی از پرستاران مشهدی/ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد: تعرفه گذاری قبل از در نظر گرفتن اندازه بودجه + عکس

او ادامه داد: بزرگترین مشکل همکاران ما بحث پرداخت‌ها است. ما میلیارد‌ها تومان از بیمه‌ها طلبکاریم و برای همین دچار مشکل واریز حقوق پزشکان و پرستاران و ... هستیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: موضوع بعدی کارانه‌هاست. بودجه مخصوص اضافه کاری کارمندان به اندازه بودجه سال قبل است با این تفاوت که هزینه هرساعت اضافه کاری تغییر پیدا کرده است.

انتهای پیام/ب

جوابیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای اعتراض پرستاران چه بود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض تعدادی از پرستاران خراسان رضوی به وضعیت حقوقی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..