تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادرس: اجرای قانون در افتتاحیه لیگ و دیدار پرسپولیس با سایر بازی‌ها تفاوتی ندارد/ کفاشیان و ترابیان مدرک جدیدی ارائه نکرده‌اند

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: قرار به اجرای قانون باشد، تفاوتی ندارد این بازی افتتاحیه لیگ بین پرسپولیس و پارس جنوبی باشد یا یک تیم‌های دیگر.

مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بررسی پرونده محرومیت تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس از حضور در ورزشگاه آزادی و احتمال بخشش آن‌ها در بازی با پارس جنوبی در افتتاحیه لیگ نوزدهم بیان کرد: کمیته استیناف پرونده‌های زیادی را در دست بررسی دارد و اجازه بدهید، هر زمان نوبت رسیدگی به این پرونده برسد، حکم خود را اعلام کند. اینکه از الان بخواهیم درباره نتیجه رسیدگی‌های کمیته انضباطی پیش داوری کنیم کار بیهوده‌ای است.

او درباره اینکه دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی، افتتاحیه لیگ نوزدهم است و شنیده می‌شود کمیته استیناف برای جذاب شدن این مسابقه محرومیت پرسپولیس را در بازی بعدی خانگی این تیم اجرا می‌کند، گفت: تاریخ دقیق لیگ برتر را می‌دانید؟ هنوز معلوم نیست مسابقات از چه زمانی آغاز می‌شود و در این وضعیت چنین خیال پردازی‌هایی که برخی افراد انجام می‌دهند، تعجب آور است. ما تاکنون پرونده را بررسی نکرده ایم که بخواهیم ببینیم چه جزئیاتی در آن وجود دارد.

او افزود: از طرفی وقتی قرار به اجرای قانون باشد تفاوتی ندارد این بازی افتتاحیه لیگ باشد یا یک بازی دیگر. فعلا زود است برخی خودشان را در جایگاه اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قرار بدهند و چنین تصوراتی داشته باشند. ما کارمان را قانونی و طبق مستندات انجام می‌دهیم و به حرف کسی هم کاری نداریم.

دادرس گفت: تاکنون مسئولان سازمان لیگ تاریخ شروع این رقابت‌ها را اعلام نکرده اند، اما مطمئن باشید رای ما در آستانه آغاز رقابت‌ها صادر می‌شود.

عضو کمیته استیاف فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت پرونده علی کفاشیان و عباس ترابیان اظهار داشت: در جلسه اول رسیدگی به این پرونده از کفاشیان و ترابیان درخواست کردیم مدارک لازم را به ما ارائه بدهند. قرار است جلسه دیگری با حضور آن‌ها برگزار شود و پس از بررسی مدارک و مستندات رای پرونده را اعلام می‌کنیم.

دادرس درباره اینکه کفاشیان و ترابیان قرار است چه مدارکی به کمیته استیناف تحویل بدهند، گفت: این پرونده محرمانه است و اگر بخواهیم در رسانه‌ها بگوییم چه مدارکی می‌خواهیم تا درباره پرونده شرکت "ام پی سیلوا" به جمع بندی برسیم، دیگر حالت محرمانه آن از بین می‌رود و هر شخصی هر جوری دلش بخواهد اظهار نظر می‌کند.

بیشتر بخوانید: پرسپولیسی‌ها به دنبال رفع محرومیت هواداران سرخ

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادرس: اجرای قانون در افتتاحیه لیگ و دیدار پرسپولیس با سایر بازی‌ها تفاوتی ندارد/ کفاشیان و ترابیان مدرک جدیدی ارائه نکرده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..