تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۶۸ پک شیشه از شکم جوان ۳۲ ساله

 سرهنگ عباس کرمی راد در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد جاری ماموران انتظامی مستقر در بیمارستان لقمان از انتقال فرد جونی به بیمارستان مطلع شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد داخل شکم این فرد بسته‌های مشکوکی وجود دارد.

در تحقیق از کارمندان بیمارستان، مشخص شد فردی ساعت سه بامداد جاری با خودروی شخصی خود، فرد جوان را به بیمارستان آورده و مدعی شده است او بعد از خوردن یک آبمیوه حالش خراب می‌شود و از ناحیه شکم احساس درد و تالم می‌کند.

با توجه به این موضوع، سریعا فرد مصدوم به اتاق عمل منتقل و بسته‌های مشکوک خارج و مشخص شد که آن‌ها ۶۸ پک مواد روانگردان شیشه به مقدار حدودا ۱۳۰ گرم هستند؛ در ادامه با توجه به وخیم بودن حال فرد مصدوم که جوانی ۳۲ ساله ساکن حومه تهران بود بازجویی از او صورت نگرفت و برای انجام مداوا به آی. سی. یو منتقل شد که همچنان تا مداوا شدن حالش تحت نظر پزشکان قرار دارد.

موادهای مکشوفه نیز برای انجام صورتجلسه در اختیار ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید قرار گرفته است و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

۲۳۵۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۶۸ پک شیشه از شکم جوان ۳۲ ساله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..