تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمدی: آزادکاران اعزامی به گرجستان بر اساس برنامه‌های فنی انتخاب شدند/ خودم به کمیل قاسمی پیشنهاد مربیگری دادم

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان  در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان این مطلب افزود: همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود در راستای برنامه‌های فنی خود قصد داشتیم در تورنمنت لهستان شرکت کنیم، اما به دلیل مهیا نشدن شرایط تیم منتخبی را روز ۱۵ مردادماه روانه جام جایزه بزرگ گرجستان خواهیم کرد.

دارنده ۲ مدال نقره جهان تصریح کرد: به هر صورت برای رسیدن به یک جمع بندی در برخی اوزان حضور در تورنمنت گرجستان نیاز بود و به همین منظور نیز در وزن ۵۷ کیلو گرم علیرضا سرلک، وزن ۶۱ کیلوگرم محمدباقر یخکشی، وزن ۶۵ کیلو گرم ایمان صادقی، پیمان بیابانی و ابوالفضل حاجی پور، وزن ۷۰ کیلوگرم یونس امامی، وزن ۷۴ کیلوگرم رضا افضلی و سید احمد محمدی، وزن ۷۹ کیلوگرم بهمن تیموری، وزن ۸۶ کیلوگرم کامران قاسم‌پور و ۹۷ کیلوگرم رضا یزدانی راهی تفلیس می‌شوند.

وی درباره اینکه آیا ممکن است تغییراتی در نفرات اعزامی به وجود آید اظهار داشت: نفرات اعزامی بر اساس برنامه‌های فنی انتخاب شده اند و نیاز است عملکرد آن‌ها در رقابت با حریفان خارجی ارزیابی شود، امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش رود که بتوانیم همه نفرات را در این مسابقات به همراه داشته باشیم.

محمدی درباره پیشنهاد به کمیل قاسمی برای حضور در جمع اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بیان کرد: با این نگاه که از تجارب ارزشمند کمیل قاسمی به عنوان یک قهرمان ملی باید به نحو شایسته استفاده شود به او پیشنهاد داده ام تا در جمع مربیان تیم ملی حاضر شود تا بتوانیم از ظرفیت‌هایی که این کشتی گیر شایسته دارد در کسوت مربی استفاده کنیم، هنوز این موضوع نهایی نشده، اما امیدوار هستیم این اتفاق مهم رخ دهد.

مسابقات بین المللی کشتی آزاد جایزه بزرگ گرجستان جام بالاوادزه و کارتوزیا روز‌های ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر تفلیس برگزار می‌شود و رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک روز‌های ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در سالن باریس آرنا شهر نورسلطان کشور قزاقستان انجام خواهد شد که طی آن ۱۰۸ کشتی گیر (آزاد، فرنگی و زنان) در ۶ وزن المپیکی سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست می‌آورند.

بیشتر بخوانید:

شاگردان غلامرضا محمدی از ۱۴ مردادماه در خانه کشتی

معرفی آزادکاران اعزامی به رقابت های بین المللی جایزه بزرگ گرجستان

چهارمین قهرمانی ایران در کشتی فرنگی نوجوانان جهان با ۴ مدال طلا

انتهای پیام/

صحبت‌های سرمربی تیم ملی درباره آخرین وضعیت کشتی گیران آزادکار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمدی: آزادکاران اعزامی به گرجستان بر اساس برنامه‌های فنی انتخاب شدند/ خودم به کمیل قاسمی پیشنهاد مربیگری دادم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..