تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاخ به شاخِ پیکان با لکسوس ۲ کشته برجای گذاشت

۸۹۲۶۶۲

۸۳۱ 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بانه گفت: سانحه تصادف میان یک دستگاه سواری پیکان با لکسوس در محور روستای بوئین به بانه ۱۳ کشته و زخمی بر جای گذاشت.

برنا: سرهنگ رسول چگینی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بانه با اشاره به تصادف خونین ‌یک‌ خودروی سواری پیکان با لکسوس در محور روستای بوئین به بانه اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این شهرستان مبنی بر وقوع این حادثه، بلافاصله ماموران پلیسی و نیروی امدادی به محل اعزام شدند.

شاخ به شاخِ پیکان با لکسوس ۲ کشته برجای گذاشت

وی با اشاره به اینکه حداکثر تعداد مجاز مسافر در هر دو خودرو رعایت نشده بود، افزود: متأسفانه در این حادثه ۲ سرنشین پیکان در دم جان باخته و ۱۱ نفر از دو خودرو مجروح شده و بر اثر جراحات به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بانه خاطرنشان کرد: کارشناس پلیس‌راه علت این حادثه را عدم توجه به جلو راننده لکسوس اعلام کرده است.

چگینی با بیان اینکه بی‌توجهی رانندگان به‌جلو یکی از مهم‌ترین علل تصادفات است، گفت: رعایت شتاب در رانندگی نقش بسزایی در کاهش تصادفات خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاخ به شاخِ پیکان با لکسوس ۲ کشته برجای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..