تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حریق هتل آسمان شیراز مهار شد

۸۹۲۶۵۲

۱۵۱۹ 

آتش ساختمان هتل نیمه‌کاره آسمان در شیراز بعد از حدود ۱۴ ساعت تلاش اطفاء شد.

ایسنا: ساعت ۱ بامداد روز یکشنبه ۱۳ مرداد، اعلام شد که با شناسایی کانون اصلی، آتش هتل آسمان در شیراز مهار شده و آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری نقاط باقی‌مانده هستند. حریق هتل آسمان حوالی ساعت ۱۱ صبح شنبه ۱۲ مرداد آغاز شده بود و بعد از حدود ۱۴ ساعت تلاش مداوم اطفاء شده است.

قائم‌مقام شهردار شیراز  گفت: با توجه به این‌که ساختمان این هتل اسکلت فلزی است و فلز بعد از پنج تا شش ساعت قرار گرفتن در معرض حرارت شدید، دچار اعوجاج می‌شود، بعد از اطفاء باید ساختمان به شکل کامل مورد بازنگری فنی و مهندسی قرار گیرد.

آرش فرج‌زاده تاکید کرد: ساختمان در بخشی از قسمت‌ها دچار ریزش شده بود اما به‌دلیل استحکام‌بخشی با بتن به‌طور کامل دچار تخریب نشد.

وی گفت: خیابان رودکی که ساختمان هتل در آن قرار دارد، فعلا مسدود خواهد ماند و تردد سواره در آن ممنوع خواهد بود تا این‌که بازنگری کامل و تصمیم‌گیری در مورد بازسازی یا مقاوم‌سازی نهایی شود.

تا زمان ارسال این خبر، همچنان آتش‌نشانان و گروه‌های امدادی و پلیس در محل مستقر بوده و تردد در این مسیر ممنوع است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حریق هتل آسمان شیراز مهار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..