تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهاد مقدس خانواده مهد آرامش انسان است

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر با اشاره به احادیثی از سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: در اسلام نهاد مقدس خانواده به عنوان مهد آرامش انسان ها بوده و هرچه بد اخلاقی، عجب، سبک غربی و لجاجت از آن فاصله بگیرد و روح تعبد، محبت، تعاون و احترام در آن ایجاد شود کانون گرم و مصفایی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الا سلام سیف اله نجفی در گردهمایی تبیینی ترویجی فرهنگی کارکنان این سپاه گفت: سبک زندگی اسلامی انسان را با توسل به قرآن و سیره وسنت حضرات معصومین علیهم السلام در مسیر کمال و سعادت قرار داده و زندگی فردی و خانوادگی را برکت و نورانی می بخشد.

وی اضافه کرد: قرآن کریم زندگی مشترک اسلامی را تسکین دهنده و آرامش بخش دانسته و مودت و محبت را در آن جاری ساخته و ارتباط گرم و محبت آمیز با اعضای خانواده را در راستای تربیت صحیح دینی مورد تاکید قرار داده است.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهاد مقدس خانواده مهد آرامش انسان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..