تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال لندن از تحریم واشنگتن علیه مسکو

وزیر امور خارجه انگلیس از اقدام غیرقانونی آمریکا در تحریم روسیه استقبال کرد.

به گزارش بولتن نیوز، دومینیک راب، وزیر امور خارجه انگلیس در پیامی در صفحه توئیتر خود از اقدام آمریکا در تحریم روسیه استقبال کرد.

در این پیام آمده است: ما از حمایت تزلزل ناپذیر امروز آمریکا با اعمال تحریم‌های شیمیایی و بیولوژیکی در واکنش به استفاده روسیه از عنصر کشنده اعصاب در سالزبری (انگلیس) استقبال می‌کنیم. ادامه واکنش جهانی نشان می‌دهد ما بیکار نمی‌نشینیم و استفاده این سلاح‌های وحشتناک را بدون پیامد نمی‌گذاریم.

آمریکا روز شنبه در ارتباط با حمله با گاز اعصاب نوویچوک به سرگئی اسکریپال، جاسوس دوجانبه سابق روس در انگلیس در سال ۲۰۱۸ تحریم‌های جدیدی علیه روسیه اعمال کرد.

اسکریپال در سال ۲۰۰۶ از سوی مقامات روسیه به اتهام همکاری با ام. آی. سیکس (سرویس اطلاعاتی انگلیس) و افشای اسامی ماموران پوششی اطلاعاتی روسیه در اروپا به سیزده سال زندان محکوم شد. دمیتری مدودوف، رئیس جمهور وقت روسیه در سال ۲۰۱۰ با امضای فرمانی اسکریپال را عفو کرد، اما وی به انگلیس رفت.

لندن، مسکو را مسئول مسمومیت جاسوس دوجانبه می‌داند و بار‌ها در این خصوص به روسیه اتهام‌زنی کرده است. مسکو با رد تمامی این اتهامات خواستار ارائه شواهد موثق از سوی لندن شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال لندن از تحریم واشنگتن علیه مسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..