تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوشنر با ولیعهد ابوظبی دیدار کرد

۸۹۲۶۶۵

۴۴۳ 

روزنامه "جروزالم پست" روز شنبه گزارش داد که "جرد کوشنر" مشاور و داماد "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا با "محمد بن زاید" ولیعهد ابوظبی و "یوسف بن علوی" وزیر امور خارجه عمان در رباط، پایتخت مغرب دیدار و در خصوص "معامله قرن" گفت وگو کرد.

ایرنا: روزنامه "جروزالم پست" روز شنبه گزارش داد که "جرد کوشنر" مشاور و داماد "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا با "محمد بن زاید" ولیعهد ابوظبی و "یوسف بن علوی" وزیر امور خارجه عمان در رباط، پایتخت مغرب دیدار و در خصوص "معامله قرن" گفت وگو کرد.

این روزنامه صهیونیستی به نقل از یک مسؤول که در جریان این دیدارها قرار گرفته، اعلام کرد که کوشنر را در این دیدارها، "جیسون گرینبلات" فرستاده ویژه ترامپ در مذاکرات صلح خاورمیانه و "برایان هوک" رئیس گروه اقدام ایران همراهی می کردند.

کوشنر با ولیعهد ابوظبی دیدار کرد

این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت؛ قرار بود دیدار تیم آمریکایی با بن زاید در امارات صورت گیرد، اما این جلسه در مغرب برگزار شد.

این مسؤول در عین حال، نگفت که آیا کوشنر و هیأت همراه با مسؤولان مغربی دیدار کرده یا خیر.

جروزالم پست نوشت که دیدار رهبران عرب با کوشنر پس از یک هفته پایان یافت. کوشنر سه شنبه گذشته با "محمد بن سلمان" ولیعهد سعودی، یک روز پس از آن با "عبدالله دوم" شاه اردن و چهارشنبه شب نیز به سرزمین های اشغالی رفت و با "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

داماد ترامپ روز پنجشنبه نیز به مصر رفت و با "عبدالفتاح السیسی" رئیس جمهوری این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارانوت" روز چهارشنبه ادعا کرد که کوشنر برای برگزاری نشست موسوم به "صلح در کمپ دیوید" راهی منطقه خاورمیانه شده است؛ ادعایی که سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید ساعاتی پس از آن، رد کرد.

یدیعوت آحارانوت گزارش داده بود که قرار است کوشنر در این سفر، طرحی را ارائه کند که رهبران عرب، دشوار بتوانند آن را رد کنند. این طرح شامل برگزاری یک نشست بین المللی صلح در "کمپ دیوید" و با نظارت آمریکا خواهد بود.

این روزنامه، زمان این نشست را پیش از انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی در 17 سپتامبر (26 شهریور) اعلام کرد و از آن به هدیه ترامپ به نتانیاهو نام برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوشنر با ولیعهد ابوظبی دیدار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..