تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تریلر جدید بازی Death Stranding +فیلم

تریلر جدید بازی Death Strandingبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Death Stranding یکی از مجهول‌ترین و مبهم‌ترین عناوین رایانه‌ای بوده که تاکنون ساخته شده است. این بازی توسط هیدئو کوجیما در حال توسعه است و ظاهرا مراحل پایانی آماده سازی برای عرضه را طی می‌کند. عنوان Death Stranding در حاشیه مراسم E3 معرفی شد و توانست نظر بسیاری از گیمر‌ها را با وجود انحصاری بود برای کنسول PS4 به خود جلب کند. سازنده این بازی هفته گذشته و در مراسم San Diego Comic-Con تریلر جدیدی از این بازی را به نمایش گذاشت و توانست افراد حاضر در این مراسم را شگفت زده کند.

در این تریلر یکی دیگر از شخصیت‌های بازی مشخص شد و قرار است این شخصیت در بازی Heartman نام داشته باشد که Nicolas Winding Refn نقش این شخصیت در بازی را بر عهده دارد، نیکولاس وندینگ یکی از کارگردانان بسیار خوب و مطرح هالیوود است که فیلم‌هایی مانند Drive و Only God Forgives را کارگردانی یا تهیه کنندگی کرده است.

تریلر جدید بازی Death Stranding

پس از نمایش این تریلر کوجیما در صفحه توییتر خود پستی را منتشر کرد که نشان می‌داد شخصیتی که قلب او هر ۲۱ دقیقه متوقف می‌شود و پس از ۳ دقیقه مرگ، دوباره زنده می‌شود، Heartman است. این شخصیت پس از مرگ به وسیله قابلیت defibrillator دوباره زنده خواهد شد؛ این قابلیت به صورت خودکار به گیمر داده می‌شود و به کمک ایزاری که روی سینه این شخصیت نصب شده است مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: بازی Dying Light 2 به نسل بعدی هم خواهد آمد

آخرین تریلر منتشر شده از این بازی برخی از ابهامات گیمر‌ها را از بین برد، اما همین تریلر باعث ایجاد سوالات جدیدی در ذهن گیمر‌ها شد که چرا کوجیما باز هم تریلری بسیار نامعلوم و گنگ را از بازی دث استرندینگ منتشر کرد و سوالات کاربران درباره این بازی افزایش یافت. در هر صورت هنوز باید منتظر انتشار اطلاعاتی جدید هرچند مبهم از سوی کوجیما بود. در ادامه تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:  

انتهای پیام/

جزئیات جدید بازی Death Stranding



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تریلر جدید بازی Death Stranding +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..