تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسین علیزاده برای فیلم بهمن قبادی موسیقی می‌سازد

۸۹۲۶۰۴

۲۰۶ 

حسین علیزاده آهنگساز مطرح کشورمان، برای فیلم جدید بهمن قبادی با نام «درناها تنها نمی‌توانند زندگی کنند» موسیقی می‌سازد.

فیلم نیوز: حسین علیزاده آهنگساز مطرح کشورمان، برای فیلم جدید بهمن قبادی با نام «درناها تنها نمی‌توانند زندگی کنند» موسیقی می‌سازد.

علیزاده پیش از این سه بار برای فیلم‌های قبادی موسیقی ساخته است و «درناها تنها نمی‌توانند زندگی کنند» چهارمین تجربه همکاری‌اش با این کارگردان به حساب می‌آید.

حسین علیزاده برای فیلم بهمن قبادی موسیقی می‌سازد

بهمن قبادی درباره همکاری با این آهنگساز پیشکسوت نوشت: «استاد علیزاده سازنده موسیقی متن برای فیلم‌های «زمانی برای مستی اسب‌ها»، «لاک پشت‌ها هم پرواز می‌کنند»، «نیمه ماه» و فیلم جدیدم، «درناها تنها نمی‌توانند زندگی کنند»

همیشه از او آموخته‌ام و یکی از افتخارات زندگی من آشنایی و دوستی با ایشان است.»

استاد علیزاده یکی از چهره‌های تحسین شده موسیقی فیلم در ایران است که برای آثار مطرح و ماندگاری همچون «دلشدگان»، «گبه»، «زشت و زیبا»، «آواز گنجشک ها» و… موسیقی ساخته است.

این هنرمند پیشکسوت جوایز متعددی از جشنواره‌های مختلف کسب کرده که از جمله می‌توان به جایزه بهترین موسیقی جشنواره فیلم فجر برای فیلم‌های «گبه»، «زشت و زیبا»، «آواز گنجشک‌ها» و «ملکه» اشاره کرد. او تا به حال سه بار نامزد جایزه گرمی در بخش بهترین آلبوم سنتی جهان شده ‌است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسین علیزاده برای فیلم بهمن قبادی موسیقی می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..