تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ تحریم‌های بیشتری علیه روسیه اعمال کرد

دو مقام آمریکایی اعلام کردند، دونالد ترامپ در واکنش به استفاده ادعایی روسیه از تسلیحات شیمیایی در سال ۲۰۱۸ علیه یک جاسوس...

به گزارش بولتن نیوز، حملات شیمیایی مورد ادعا در مورد سرگئی اسکریپال، جاسوس دوجانبه سابق روسیه و دخترش یولیا اسکریپال است که در چهارم مارس ۲۰۱۸ در معرض عامل اعصاب نوویچوک قرار گرفتند و به شدت بیمار شدند. مظنونان این حادثه که دو مرد روس بودند، اتهاماتشان را منکر شدند.

فایننشال تایمز گزارش داد، تحریم‌های مذکور به دنبال تحریم‌های دیگری که اوت ۲۰۱۸ اعمال شد، به اجرا درآمد. این تدابیر تحت "قانون کنترل تسلیحات شیمیایی و بیولوژیکی و حذف جنگ" و همچنین قانون ۱۹۹۱ ایجاب می‌کند اگر روسیه عدم استفاده دوباره از تسلیحات شیمیایی را تضمین نکند، آمریکا ظرف ۹۰ روز تحریم‌های بیشتری علیه آن اعمال کند.

به گزارش فایننشال تایمز، دولت روسیه هرگونه ارتباط با این حمله را تکذیب می‌کند. دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه چهارشنبه گفت‌وگوی تلفنی برقرار کردند اما مشخص نیست که صحبت‌هایشان به موضوع تحریم‌ها ارتباطی داشته است یا خیر.

براساس گزارش پایگاه پولیتیکو، الیوت انگل، از نمانیدگان دموکرات کنگره و مایکل مک‌کال، از نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا اخیرا نامه‌ای با همین موضوع به کاخ سفید ارسال کردند و گمان می‌رود آنها کاخ سفید را به حفظ موضع خود علیه روسیه بابت این حمله ترغیب کرده باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ تحریم‌های بیشتری علیه روسیه اعمال کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..