تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محصول جدید MSI، لپ تاپ گیمینگ MSI GT63 Titan

ترکیبی از جدیدترین سخت افزارهای اینتل و انویدیا

گیمرها به خوبی می‌دانند پردازنده‌های گرافیکی سری GeForce RTX 20 انویدیا و پردازنده‌های نسل نهمی Core i9 اینتل، بهترین انتخاب موجود برای گیمینگ هستند.

گروه IT: گیمرها به خوبی می‌دانند پردازنده‌های گرافیکی سری GeForce RTX 20 انویدیا و پردازنده‌های نسل نهمی Core i9 اینتل، بهترین انتخاب موجود برای گیمینگ هستند. MSI با بهره گیری از آنها و دیگر فناوری‌های روز، یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند به نام GT63 Titan 9SF ارائه کرده است.

محصول جدید MSI، لپ تاپ گیمینگ MSI GT63 Titan به گزارش بولتن نیوز به نقل از دیجیاتو، هیچ چیز به اندازه گرافیک برای گیمرها با اهمیت نیست؛ به همین منظور MSI در لپ‌تاپ GT63 Titan 9SF از پردازنده گرافیکی پرقدرت GeForce RTX 2070 با 8 گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR6 بهره گرفته است که افزون بر اجرای روان بازی‌ها، از فناوری‌های پیشرفته چون Ray Tracing نیز پشتیبانی می‌کند.

پردازنده‌های 8 هسته‌ای نسل نهمی Core i9 اینتل نیز بهترین گزینه‌ای هستند که در حال حاضر برای گیمینگ یافت می‌شود. همچنین با وجود چهار شکاف حافظه، کاربر می‌تواند تا 128 گیگابایت حافظه رم پرسرعت DDR4 روی لپ‌تاپ خود نصب کند.

در انتخاب سخت افزارهای لپ تاپ GT63 Titan 9SF دستیابی به بالاترین سرعت ممکن، در نظر گرفته شده است. به همین منظور یک SSD پرسرعت از نوع NVMe PCIe در این محصول نصب شده تا سیستم عامل و برنامه‌ها با کمترین تأخیر اجرا شوند. برای نصب بازی‌ها و نگه داری فایل‌ها نیز یک هارد دیسک SATA پرظرفیت در دسترس است.

لپ تاپ GT63 Titan 9SF در دو نسخه با صفحه نمایش 15.6 اینچی 4K و Full HD از نوع IPS عرضه می‌شود. گونه 4K آن در مقایسه با Full HD دارای 4 برابر پیکسل‌های بیشتر است تا گیمرها از بالاترین سطح از جزئیات لذت ببرند. همچنین صفحه نمایش 4K این لپ‌تاپ دارای نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز است و می‌تواند در یک ثانیه 144 فریم را برای ارائه روان‌ترین گیم پلی، نمایش دهد.

جالب‌تر اینکه صفحه نمایش این لپ‌تاپ به صورت کارخانه‌ای با فناوری انحصاری TRUE  COLOR 2.0 کالیبره شده است تا دقیق‌ترین رنگ‌ها ارائه کند. حاصل این کار توانایی نمایش نزدیک به 100 درصد رنگ‌های sRGB است.

از آنجایی که سخت افزارهای پرقدرت می‌توانند گرمای زیادی تولید کنند، MSI در این لپ تاپ از راهکار خنک‌سازی اختصاصی Cooler Boost 5 با 7 لوله ناقل گرما بهره گرفته است. در این طراحی برای هر دو پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی از خنک کننده‌های مجزا استفاده شده است تا بهترین عملکرد را در دفع گرما داشته باشد. بنابراین گیمرها با خیال آسوده می‌توانند ساعت‌های متمادی به بازی کردن بپردازند.

محصول جدید MSI، لپ تاپ گیمینگ MSI GT63 Titan
یکی دیگر از ویژگی‌های خیره‌کننده لپ‌تاپ GT63 Titan 9SF، سیستم صوتی مجهز به بلندگوهای طراحی شده توسط کمپانی مشهور Dynaudio است. این لپ‌تاپ صداها را با بالاترین سطح از جزئیات و کیفیت بالا پخش می‌کند تا گیمرها از تهیه هدست یا اسپیکر مجزا بی نیاز شوند و در هر زمان و مکان، تجربه‌ای ایده آل از گیمینگ داشته باشند.

همچنین این لپ‌تاپ از فناوری نرم‌افزاری بهبود دهنده صدای NAHIMIC 3 بهره می‌برد که ضمن بهبود کیفیت، قادر است تنظیمات پیشرفته صدا را برای گیمینگ، تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی، به بهترین نحو ممکن تنظیم کند.

محصول جدید MSI، لپ تاپ گیمینگ MSI GT63 Titan
گیمرها به خوبی از اهمیت کیبورد در بازی‌ها آگاه هستند و MSI به همین دلیل سراغ کمپانی مشهور و پر آوازه STEELSERIES رفته است تا کیبورد لپ تاپ GT63 Titan 9SF را طراحی کند. این کیبورد دارای نورپردازی RGB نیز هست که به ازای هر کلید می‌توان آن را شخصی‌سازی کرد. نه تنها کلیدهای این کیبورد از سرعت واکنش بسیار بالا و دوام طولانی برخوردار هستند، بلکه می‌توان از نورپردازی آن برای نمایش اعلان‌های درون بازی‌ها نیز استفاده کرد.

این کیبورد دارای برنامه مکمل STEELSERIES ENGINE 3 (SSE3) است که امکان شخصی سازی کامل آن و تعریف ماکرو را می‌دهد. STEELSERIES ENGINE 3 از شماری از محبوب‌ترین بازی‌ها پشتیبانی می‌کند و قادر است در پاسخ به رویدادهای درون بازی‌ها، از خود واکنش نشان دهد.

محصول جدید MSI، لپ تاپ گیمینگ MSI GT63 Titan
MSI برای لپ تاپ‌های گیمینگ خود قابلیت‌های نرم افزاری متعددی نیز ارائه کرده است که یکی از آنها MSI APP PLAYER نام دارد. این برنامه در همکاری با کمپانی مشهور BlueStacks توسعه یافته و امکان اجرای بازی‌های اندرویدی را در محیط ویندوز می‌دهد. MSI APP PLAYER در مقایسه با BlueStacks، دارای گرافیک و عملکرد بهتر در اجرای همزمان برنامه‌ها و بازی‌ها است.

اگر گیمر آنلاین باشید، به خوبی می دانید مرز پیروزی و شکست می‌تواند تنها به کسری از ثانیه پیش‌دستی  وابسته باشد. با این حال ارتباط شبکه و اینترنت می‌تواند بر سرعت عمل شما تأثیر منفی بگذارد. این لپ تاپ از فناوری Killer Doubleshot برای شبکه بهره می‌برد که به طور تخصصی برای گیمینگ آنلاین توسعه یافته است. Killer Doubleshot ترافیک شبکه را به بهترین نحو ممکن مدیریت می‌کند تا تأخیر در بازی‌های آنلاین به حداقل برسد.

محصول جدید MSI، لپ تاپ گیمینگ MSI GT63 Titan
اجزای مختلف لپ تاپ GT63 Titan 9SF به بهترین نحو ممکن برای گیمینگ حرفه‌ای انتخاب شده‌اند. همچنین این لپ تاپ از ظاهر زیبایی برخوردار است که لذت گیمینگ را دو چندان می‌کند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محصول جدید MSI، لپ تاپ گیمینگ MSI GT63 Titan»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..