تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقامت ارزان در بهترین و جوان ترین هتل های کیش

کیش توریستی ترین جزیره در کشورمان است که برخلاف سایر جزایر خطه جنوب ایران، به لوکس و مدرن بودن شهرت دارد. وجود تفریحات و ورزش های آبی کاملا بروز و متنوع، بازار و مراکز خرید بسیار لوکس و چهره های جدید در بین هتل های آن نقش بسیار مهمی در جذب گردشگر داشته اند.

جدیدترین هتل های کیش که در چند سال اخیر به لیست گزینه های بسیار پرطرفدار برای اقامت در این جزیره اضافه شده اند، همگی دلیل بسیار واضحی بر رشد و توسعه صنعت گردشگری در این جزیره هستند. سامانه رزرو هتل اقامت۲۴ در ادامه جوان ترین هتل های عروس خلیج فارس را معرفی و به راه های اقامت ارزان در آنها اشاره خواهد کرد.

هتل ویدا کیش

هتل های کیش

هتل ویدا

در حال حاضر لقب یکی از جوان ترین هتل کیش را می توان به هتل ویدا اختصاص داد. این هتل که یکی از هتل های ۵ ستاره و بسیار مدرن در کیش می باشد، بخاطر داشتن موقعیت مکانی مناسب و امکانات و شرایط ایده آل شهرت بسیاری پیدا کرده است. هتل ویدا کیش در سال ۱۳۹۶ به جمع هتل های معروف این جزیره پیوست و از همان ابتدا با اسقتبال بسیار خوبی از طرف گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفت.

هتل ویدا کیش که در مجموع دارای ۱۰ طبقه می باشد، در فاصله بسیار کوتاه با ساحل خلیج فارس قرار گرفته و اتاق های دلباز با چشم اندازی عالی را برای مهمانان فراهم نموده است. از نگاه گردشگران و افرادی که تجربه اقامت در این هتل را دارند، هتل ویدا بخاطر داشتن کارکنان و پرسنل بسیار حرفه ای و مودب، ارائه غذاهای با کیفیت و متنوع در رستوران، موقعیت مکانی عالی، استخر، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان و سونا و سالن بدنسازی در لیست بهترین هتل های کیش قرار گرفته است.

هتل ۵ ستاره میراژ

هتل های کیش

هتل میراژ

جدیدترین هتل ۵ ستاره که از سال ۱۳۹۷ در کیش از گردشگران میزبانی می کند، هتل میراژ می باشد. هتل میراژ کیش یکی از جدیدترین هتل هایی می باشد که در فاصله بسیار کوتاه با ساحل خلیج فارس قرار گرفته است. با رزرو این هتل مهمانان می توانند در کمترین زمان به مراکز خرید جزیره مانند مریم و ونوس دسترسی داشته باشند و یا از تفریحات و ورزش های آبی مانند جت اسکی و قایق سواری بهره منده شوند.

هتل میراژ تنها ۸۰۰ متر با دریا فاصله داشته و تمام ۱۷۷ اتاق و سوئیت آن کاملا مجهز و مناسب برای تجربه اقامتی لوکس و البته آرام می باشند.

هتل ترنج کیش

هتل های کیش

هتل ترنج

همزمان با رشد بسیار زیاد گردشگری در کیش و با توجه به اهمیت آن در توسعه اقتصادی منطقه، در سال ۱۳۹۵ از اولین هتل دریایی خاورمیانه بهره برداری شد. هتل ترنج کیش که زمان زیادی از افتتاح آن نگذشته است، منحصر به فردترین هتل در کشورمان می باشد که فرصت زندگی در دل دریا و تماشای غروب آفتاب را در اتاق های بسیار زیبا فراهم نموده است.

علاوه بر اتاق های این هتل که مانند آلاچیق و در داخل آب قرار گرفته اند، سایر امکانات هتل مانند رستوران آن نیز طرفداران زیادی دارد. گوش دادن به صدای موسیقی زنده، خوردن غذاهای دریایی و بین المللی بسیار با کیفیت و تماشای حرکت و رقص ماهی ها در کف شیشه ای رستوران شرایط بسیار خوبی را برای لذت بردن از سفر فراهم نموده اند.

رزرو ارزان هتل

علاوه بر موارد ذکر شده، هتل های ۵ ستاره زیادی را در کیش می توانید مشاهده کنید که در طی سالهای گذشته ساخته و به بهره برداری رسیده اند. تمام این هتل ها بسیار شیک و مدرن هستند و تجهیزات موجود در آنها کاملا مدرن و استاندارد است. بالا بودن هزینه رزرو هتل؛ مخصوصا هتل های ۵ ستاره کیش باعث میشود تا افراد زیادی به اقامت در آنها فکر نکنند.

رزرو هتل های ۵ ستاره در کیش و یا سایر شهرهای کشورمان کار سختی نیست و فقط باید با گام های رزرو هتل ارزان آشنا بود. به عنوان مثال باید بتوانید زمان مناسبی را برای سفر انتخاب کنید و از سفر در ماه و روزهای پیک یا high season جلوگیری کرد. در فصل تابستان می توان هتل های بسیار با کیفیت و حتی ۵ ستاره کیش را با قیمت های باورنکردنی رزرو کرد. چون در این فصل از تعداد گردشگران در جزیره کاسته میشود و قیمت ها به شدت افت پیدا میکند.

همچنین می توان با انتخاب شیوه های مناسب و استفاده از تخفیف های فوق العاده، حتی در روزهای پیک سفر اقامت ارزانی را تجربه کرد. به عنوان مثال، سامانه رزرو هتل اقامت۲۴ بخاطر داشتن قرارداد بلند مدت با اکثر هتل های داخلی از تخفیف های بسیار خوبی برای رزرو هتل بهره مند شده است. در نتیجه با قیمتی غیر قابل مقایسه با قیمت واقعی هتل ها می توانید فرآیند رزرو را با اقامت۲۴ انجام دهید. علاوه بر تخفیف های همیشگی، شرکت در جشنواره های مختلف که به دلایل و مناسبت های خاص در طول سال توسط اقامت۲۴ ارائه می گردد، می توانید هتل های کیش و سایر شهرها را با قیمت های ارزان رزرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقامت ارزان در بهترین و جوان ترین هتل های کیش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..