تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن در خراسان رضوی

برگزاری افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی خراسان رضوی در آیین افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر سراسر کشور گفت: دو میلیون و۷۰۰ دانش آموز در جز سی قرآن ثبت نام کرده اند.

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش نیز گفت: خداوند متعال راز و رمز موفقیت انسان را در همه مراحل زندگی روی آوردن به قرآن می‌داند و تمام آسیب‌های فردی و اجتماعی ناشی از دور شدن از قرآن است.

او تصریح کرد: آیات قرآن در اندیشه و رفتار‌های فرد تجلی می‌کند که این همان هدف غایی است که خداوند از تلاوت قرآن انتظار دارد.

علی مهدوی خواه دبیر اجرایی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر سراسر کشور گفت: تعداد شرکت کنندگان ۹۰۰ نفر در قالب رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیب، حفظ عمومی، حفظ ۵ جزء، حفظ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل است.

او تصریح کرد: ۳۲ استان و مجموعه آموزش و پرورش دانش آموزان استثنائی در این مسابقات حضور دارند که به ۹۵ نفر از رتبه‌های اول تا پنجم در ۱۵ مرداد هدایای نقدی و لوح سپاس و لوح یادبود تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام//م. پ


آیین افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر سراسر کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..