تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین سالن وزنه برداری مشهد افتتاح شد

دومین سالن وزنه برداری مشهد افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سعید حسین زاده مقدم رئیس هیات وزنه برداری خراسان رضوی در آیین افتتاح  این سالن گفت: پیش از این تنها در مجموعه ورزشی تختی مشهد یک سالن وزنه برداری وجود داشت و امروز سالن وزنه برداری آستان قدس رضوی هم به بهره برداری رسید.

 او با بیان اینکه این سالن ۱۵۰ متر مربع زیر بنا دارد تصریح کرد: با کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و آستان قدس رضوی تا کنون ۵۰۰ میلیون ریال برای این سالن هزینه شده است و تا ۴۰ روز آینده سومین سالن وزنه برداری مشهد هم به بهره برداری می‌رسد.

رئیس هیات وزنه برداری خراسان رضوی گفت: پیش از این هیات وزنه برداری فقط در مشهد، قوچان، تربت حیدریه و فریمان فعالیت می‌کرد که در شش ماه اخیر هیات در شهرستان‌های تربت جام، سبزوار، گناباد، چناران، کلات و باخرز هم راه اندازی شده است و در شهر‌های نیشابور و تایباد هم به زودی فعالیت هیات وزنه برداری آغاز می‌شود و هم اینک دو هزار کیلو گرم میله و هالتر برای تجهیز این سالن‌های ورزشی خریداری شده است.

علی مرادی  رئیس فدراسیون وزنه برداری نیز گفت: راه اندازی رشته وزنه برداری در آستان قدس رضوی فعالیت بسیار مناسبی است که می‌تواند به این ورزش کمک کند.

او با بیان اینکه از نظر منابع مالی، کشور ما با سایر کشور‌های صاحب سبک تفاوت‌هایی دارد تصریح کرد: این تفاوت‌ها ما را ضعیف‌تر نکرده و همچنان در بین برترین‌های وزنه برداری دنیا قرار داریم و امیدوارم به برکت امام رضا (ع) بتوانیم با معرفی قهرمانان استان خراسان رضوی در کشور، دل مردم را شاد کنیم.

علی اکبر هاشمی جواهری مدیر موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی نیز گفت: حدود ۲۰ سال از حضور آستان قدس رضوی در عرصه ورزش می‌گذرد، ولی تاکنون در رشته وزنه برداری فعالیت نداشته ایم و امروز امیدواریم با بهره برداری از این سالن وزنه برداری در تربیت بدنی آستان قدس رضوی بتوانیم فعالیت‌های خوبی در این مسیر انجام دهیم.

او تصریح کرد: آستان قدس رضوی امکانات خوبی داشته و می‌تواند پشتوانه خوبی برای استان و کشور در این رشته باشد همچنین از جمله زیر ساخت‌های رشته وزنه برداری، بدنسازی است که آستان قدس رضوی زیر ساخت‌های بدنسازی مناسبی را در مجموعه تربیت بدنی دارد و ما از هر نظر این امکان را داریم که میزبان اردوی‌های کشوری و بین المللی وزنه برداری در آستان قدس رضوی باشیم.

مدیر موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: وزنه برداری در بین جوانان طرفداران زیادی دارد و امیدوارم بتوانیم از این ظرفیت و استعداد‌های خوبی که در خراسان رضوی هست حداکثر بهره را ببریم.

انتهای پیام// ز.م

دومین سالن وزنه برداری مشهد به بهره برداری رسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین سالن وزنه برداری مشهد افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..