تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به صفر رساندن اضافه برداشت‌های آب در بخش‌های مختلف تا سال ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی خبر داد؛

به صفر رساندن اضافه برداشت‌های آب در بخش‌های مختلف تا سال ۱۴۰۰به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد علایی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در نشست هم اندیشی وزارت نیرو و اصحاب رسانه در مشهد گفت: هدف حوزه مدیریت آب خراسان رضوی به صفر رساندن اضافه برداشت‌های آب در بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی تا سال ۱۴۰۰ است و در این خصوص باید مدیریت همزمان عرضه و تقاضا شکل بگیرد.

او تصریح کرد:  مهم‌ترین مساله کشور بحث تامین آب است و حتی دشمنان ما می‌خواهند طرح تقسیم ایران را با سیاسی کردن مساله آب اجرایی کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: در چنین شرایطی وظیفه رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها اطلاع رسانی به موقع و صحیح‌تر اقدامات و دستاورد‌های حوزه آب است. 


علایی افزود: انتقادات سازنده و پیگیری‌های خبرنگاران طی سال‌های گذشته تا کنون یاریگر رفع بسیاری از چالش‌های حوزه آب در این استان مانند مشکلات زیست محیطی کشف رود بوده است و اگر انتقادات سازنده و پیگیری‌های قانونی و اصولی خبرنگاران نبود طرح‌هایی مانند جایگزینی پساب آب کشاورزی و طرح همیاران آب در خراسان رضوی به نتیجه نمی‌رسید. 

او تصریح کرد: مدیران در حوزه کاری خود بایستی پاسخگو و شفاف عمل کنند و در این راستا مدیران شرکت آب منطقه خراسان رضوی همیشه پاسخگوی سوالات و انتقادات سازنده خبرنگاران هستند و روابط عمومی نقش به سزایی در ضعف و قوت مدیریت یک مجموعه دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی با بیان اینکه طرح همیاران آب دارای پیوست اجتماعی است گفت: با کمال تاسف مدیران آبی همیشه از عدم توجه دولت، مجلس و مردم در پیشبرد اهداف سازمانی و اقدامات خود شکایت می‌کنند درحالی که باید به جای پاک کردن صورت مساله به دنبال راه حل جدی بود که اطلاع رسانی نقش به سزایی در این زمینه دارد.

علایی با اشاره به پروژه انتقال آب از دریای عمان به استان‌های شرقی کشور ادامه داد: تامین آب مردم در شرق کشور را نباید بر مبنای الگوی گذشته مدیریت کنیم بلکه باید راهکار‌های مختلف در این زمینه دنبال شود.

انتهای پیام// ز.م


نشست هم اندیشی وزارت نیرو و اصحاب رسانه با حضور خبرنگاران حوزه آب و برق در خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به صفر رساندن اضافه برداشت‌های آب در بخش‌های مختلف تا سال ۱۴۰۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..