تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید بر عدم تردد در محل آتش‌سوزی در شیراز

۸۹۲۵۹۰

۱۴۹ 

آتش‌سوزی هتل آسمان در خیابان رودکی شیراز از ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه امروز آغاز شده و هنوز عملیات آتش‌نشانان برای تخلیه دود ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم: آتش‌سوزی هتل آسمان در خیابان رودکی شیراز از ساعت 11:05 دقیقه امروز آغاز شده و هنوز عملیات آتش‌نشانان برای تخلیه دود ادامه دارد.

مدیریت بحران استانداری فارس با هدف پیشگیری از مخاطرات احتمالی و با توجه به فروریختن بخشی از سقف طبقه منفی دو هتل آسمان شیراز، دستور تخلیه واحدهای مجاور این ساختمان تا شعاع 100 متری را صادر کرده است.

تاکید بر عدم تردد در محل آتش‌سوزی در شیراز

همچنین آتش‌نشانی شیراز از شهروندان درخواست کرده که به هیچ عنوان به خیابان‌های اطراف رودکی، فردوسی، زند و ورودی‌های این خیابان مراجعه نکنند.

مشاهدات میدانی خبرنگار تسنیم در محل وقوع حادثه نیز نشان از تاکید شهردار شیراز و مدیرعامل آتش‌نشانی بر در اولویت بودن حفظ جان شهروندان است و به همین دلیل اجازه هیچ گونه ترددی در منطقه داده نشده است.

همچنین خبرها حاکی از ریزش سقف طبقه منفی دو این ساختمان دارد، هر چند هنوز مسئولان آتش‌نشانی این موضوع را تائید نکردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید بر عدم تردد در محل آتش‌سوزی در شیراز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..